Wyłączenie usługi telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu

0 0

Cyfrowy Polsat informuje na swojej stronie internetowej:

Od dnia 12 kwietnia 2018 wyłączona zostanie możliwość łączeniu usług w ramach Multioferty oraz korzystania z usług telefonii komórkowej w Cyfrowym Polsacie.

Aktualizacja oferty jest naturalnym procesem wynikającym z regularnego rozwoju naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, by proponowane Państwu usługi były na jak najwyższym poziomie i spełniały Państwa oczekiwania. Dlatego też, wraz z siecią , przygotowaliśmy dla Państwa nowoczesne i elastyczne oferty umożliwiające wybór i łączenie różnych usług dopasowane do Państwa potrzeb.

Wyłączenie Multioferty nie powoduje dla Państwa żadnych zmian w wysokości opłat za usługi. W związku z tym procesem nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Zapewniamy, że nadal będą mogli Państwo korzystać ze swoich dotychczasowych usług i . Teraz będą one traktowane niezależnie.

Usługa komórkowej, po tym terminie, nie będzie już dostępna w . Jeśli jednak chcą Państwo dalej korzystać ze swojego dotychczasowego numeru telefonu, mogą Państwo złożyć wniosek o przeniesienie numeru do innego dostawcy usług telefonii komórkowej (, , , , , , itd.), bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Szczegółową informację dotyczącą zakończenia świadczenia usług Multioferty i telefonii komórkowej otrzymali Państwo w przesłanych listach. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszamy do Autoryzowanych Punktów Sprzedaży lub prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 222 444 666 (opłata zgodnie z cennikiem Państwa operatora).

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Oferty dla nowych klientów Cyfrowego Polsatu od 19 marca 2018r.

Co się zmieniło? w ofertach dla klientów przedstawiających fakturę za usługę TV konkurencji, ulega zmianie okres promocyjny dla wariantów z minimalnym abonamentem w przedziale 40-90zł, z dotychczasowych 3 miesięcy na 6 miesięcy Wykaz kanałów w pakietach. Standardowo kolorem zielonym zaznaczyłem zmiany na lepsze, a czerwonym na gorsze. UWAGA! Wszystkie oferty z gratisem dłuższym niż 2 miesiące, nie będą rabatowane w ! Dostępność dekoderów w ofertach: Mini HD2000/HD3000/HD5500s/HD5000/HD6000/Samsung […]