Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat abonamentu

Dzisiaj w ICOK powitał mnie komunikat od Cyfrowego Polsatu:

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 15 lipca 2019 roku zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu. Prosimy o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który możecie Państwo sprawdzić w zakładce Płatności. Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.

Jeśli macie ustawione stałe zlecenie w swoim banku, to koniecznie zaktualizujcie numer rachunku na ten podany w ICOK, w zakładce PŁATNOŚCI:

Przez krótki czas Cyfrowy Polsat będzie jeszcze transferował środki wpłacone na stare numery kont, na nowe rachunki bankowe. Ja jednak zalecam jak najszybszą aktualizację w stałych zleceniach, szybkich przelewach, szablonach.

Jeśli z jakiegoś powodu nie macie założonego konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, to nowy numer konta możecie odczytać na 999 kanale dekoderów z serii Evobox oraz starszych dekoderów z serii HDxx00.

Nowy numer konta otrzymaliście też prawdopodobnie już lub otrzymacie w najbliższym czasie jako wiadomość SMS na numer telefonu podany operatorowi do kontaktu. Drugą formą elektronicznego powiadomienia o nowym numerze konta jest wiadomość wysłana na adres email podany Cyfrowemu Polsatowi przez abonenta.

Tradycyjny list, dostarczany przez Pocztę Polską jest “zarezerwowany” dla abonentów, którzy nie podali operatorowi żadnego kontaktu do siebie w formie elektronicznej, czyli nie jest znany Cyfrowemu Polsatowi numer telefonu, adres email, brak konta ICOK. Listownie o zmianie rachunku, w naturalny sposób zostaną oczywiście poinformowani abonenci zamawiający blankiety do wpłaty.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

31 thoughts on “Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat abonamentu

  1. Ja ani domownicy z tym badziewiem nie mamy, i nigdy nie mieliśmy, nic wspólnego. Jednak od września dostaję SMS-y o niezapłaconym abonamencie i nikt z cyfrowego polsatu nie może mi powiedzieć dlaczego.

    1. Skoro nie miałeś i nie masz umowy z Cyfrowym Polsatem, to sprawa jest prosta, pismem elektronicznym lub tradycyjnym, papierowym poproś o usunięcie swojego numeru z bazy Cyfrowego Polsatu. I tyle.
      Twój numer mógł się znaleźć w bazie na przykład w wyniku “czeskiego błędu”, podczas wprowadzania danych przy zawieraniu umowy z zainteresowaną osobą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close