Dzisiaj w ICOK powitał mnie komunikat od Cyfrowego Polsatu:
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że z dniem 15 lipca 2019 roku zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu. Prosimy o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który możecie Państwo sprawdzić w zakładce Płatności. Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.
Jeśli macie ustawione stałe zlecenie w swoim banku, to koniecznie zaktualizujcie numer rachunku na ten podany w ICOK, w zakładce PŁATNOŚCI:
Przez krótki czas Cyfrowy Polsat będzie jeszcze transferował środki wpłacone na stare numery kont, na nowe rachunki bankowe. Ja jednak zalecam jak najszybszą aktualizację w stałych zleceniach, szybkich przelewach, szablonach.
Jeśli z jakiegoś powodu nie macie założonego konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, to nowy numer konta możecie odczytać na 999 kanale dekoderów z serii Evobox oraz starszych dekoderów z serii HDxx00.
Nowy numer konta otrzymaliście też prawdopodobnie już lub otrzymacie w najbliższym czasie jako wiadomość SMS na numer telefonu podany operatorowi do kontaktu. Drugą formą elektronicznego powiadomienia o nowym numerze konta jest wiadomość wysłana na adres email podany Cyfrowemu Polsatowi przez abonenta.
Tradycyjny list, dostarczany przez Pocztę Polską jest “zarezerwowany” dla abonentów, którzy nie podali operatorowi żadnego kontaktu do siebie w formie elektronicznej, czyli nie jest znany Cyfrowemu Polsatowi numer telefonu, adres email, brak konta ICOK. Listownie o zmianie rachunku, w naturalny sposób zostaną oczywiście poinformowani abonenci zamawiający blankiety do wpłaty.
Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.
na ekranie telewizora od wczoraj wyświetla się informacja że zmieniony został nr rachunku bankowego w lipcu 2019r nic o tym nie wiem skąd mogę uzyskać informację o nowym nr konta gdzie mam wpłacać abonament. Wpłaty realizuję przez internet . Proszę o odpowiedż jestem starsza osoba i trudno mi jechać do banku.
Proszę przewinąć ekran ku górze, aby przeczytać treść artykułu, pod którym zadała Pani pytanie. Tam są wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi.
Prosze o przeslanie nowego konta na które mam płacić za Cyfrowy Polsat. Wczoraj po raz pierwszy usłyszłam o jego zmianie. Opłatę robi mój bank , około 1 dnia każdego miesiąca.
Dobrochna Bułynko