Zmiany kanałów w pakietach i aktualizacja listy kanałów.

0 0

Nadawany od 22 grudnia 2017r. testowo kanał wPolsce.pl od 3 stycznia 2018r. oficjalnie wchodzi do oferty od pakietu Familijnego HD. Nie będzie jednak w żadnym pakiecie gwarantowany umową.

8 stycznia 2018 r. zostanie wyłączona wersja SD kanału Cartoon Network, który od 1 października 2015r. jest kanałem niegwarantowanym. Pisałem o tym tutaj.

9.01.2018 r. zostanie uruchomiony kanał Comedy Central Family HD – będzie nadawany jako niegwarantowany w pakietach Rodzinnym HD i Familijnym HD oraz gwarantowany w pakiecie Familijnym Max HD.

Dodatkowo zmiany na liście kanałów objęły:

  • na pozycji 906 został uruchomiony kanał Vivid Red HD,
  • na pozycji 907 został uruchomiony kanał Brazzers TV,
  • na pozycji 905 Blue Hustler zmienił nazwę na Vivid Touch,
  • usunięty został kanał Universal HD z pozycji 144.

Listę kanałów na mojej stronie już zaktualizowałem.

AKTUALIZACJA 12.01.2018r.

15 stycznia 2018r. do oferty dołączy kanał SciFi HD i dostępny będzie w pakiecie Film HD jako gwarantowany.

Wersja SD zostanie udostępniona w pakiecie Familijnym Max HD jako niegwarantowana umową.

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

Brak sygnału podczas i po opadach śniegu.

Nie będę kolejny raz tego samego opisywał, ponieważ mój wpis z 1 grudnia 2017r. nie stracił nic ze swojej aktualności i tylko przypomnę tutaj adres pod którym się on znajduje: https://icyfrowypolsat.pl/intensywniejsze-opady-sniegu-i-brak-sygnalu/ Jeśli w dniu dzisiejszym od rana powitał Cię na ekranie komunikat o braku sygnału z anteny, to będzie potrzebna najprawdopodobniej mała zmiotka lub miotła, aby delikatnie usunąć śnieg z anteny i/lub konwertera. Na pewno nie ma żadnej awarii u operatora! […]