2 miliony klientów korzysta z 6 milionów usług Plusa i Cyfrowego Polsatu – komunikat prasowy

Blisko sześć lat po uruchomieniu smartDOM jest największym w Polsce programem oferującym usługi łączone dla domu i rodziny.

Polacy potrafią liczyć, nie dziwi więc fakt, że smartDOM cieszy się ogromną popularnością. Ze wspólnego programu Plusa i Cyfrowego Polsatu korzysta już ponad 2 miliony klientów, a łączna liczba posiadanych przez nich usług to ponad 6 milionów.

Z tej okazji operatorzy przygotowali liczne prezenty i niespodzianki, z których w najbliższych tygodniach będą mogli skorzystać klienci smartDOM oraz innych ofert łączonych. Jednocześnie rusza ogólnopolska kampania reklamowa mówiąca o sukcesie programu.

– Program smartDOM to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystało już 2 miliony osób, czyli więcej niż co trzeci klient naszej Grupy – mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtelu, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. Cieszymy się, że nasze usługi sprawdziły się w tak wielu polskich domach, a Polacy tak chętnie wybierają nasz program. W imieniu wszystkich osób zaangażowanych w jego tworzenie chciałabym podziękować za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. To dla nas ogromny zaszczyt i satysfakcja, a zarazem motywacja do dalszego tworzenia produktów i ofert z myślą o naszych klientach – dodaje.

– Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci – pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta – telewizja, internettelefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy. Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów nam zaufało i korzysta codziennie z tego, co dla nich przygotowaliśmy – podkreśla Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Program smartDOM jest atrakcyjny dla wszystkich, a rozpiętość wiekowa użytkowników wynosi – dosłownie – od 18 do aż 99 lat. Największą grupę stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia – to ponad połowa wszystkich korzystających. Klient z największą liczbą usług korzysta aż z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje aż 1500 zł!

Największy program łączenia usług

Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku i jego głównym hasłem było „Oszczędzanie przez dodawanie”. Od samego początku był pomyślany jako idealne rozwiązanie dla osób, które racjonalnie rozporządzają domowym budżetem i nie lubią przepłacać. Dzięki korzystnemu łączeniu nowoczesnych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu mogły płacić mniej za swoje rachunki i generować duże oszczędności. Program smartDOM zaczynał od trzech podstawowych usług – telewizji, internetu i telefonu – i wystarczyło posiadać jedną z nich, by przy zakupie kolejnych otrzymać atrakcyjny rabat.

Dzisiaj smartDOM to największy w Polsce i cieszący się ogromną popularnością program oferujący szeroki zakres produktów. Możliwość posiadania ich w jednym zestawie daje wygodę użytkowania oraz zarządzania rachunkami. Jest tu zarówno telewizja satelitarna, kablowa w technologii IPTV i naziemna cyfrowa, jak i internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring. Rabaty w smartDOM – 10 zł/mies. na każdą dokupioną usługę – naliczane są przez cały okres trwania umowy (wyjątkiem są ubezpieczenie, gaz, prąd oraz monitoring), jest to więc oszczędzanie długoterminowe. Co ważne, każdą kolejną usługę można dokupić w dowolnym momencie. To jasne zasady pozwalające na nawet kilkaset złotych oszczędności rocznie zgodnie z regułą – im więcej wybierzesz, tym więcej zyskasz.

Również osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają możliwości łączenia wybranych usług i w ramach Programu smartFIRMA korzystać z wynikających z niego rabatów.

Wyjątkowe nagrody dla klientów smartDOM

Dwa miliony użytkowników Programu smartDOM to okazja do świętowania oraz podziękowań za zaufanie, jakim klienci obdarzyli PlusaCyfrowy Polsat. Specjalnie uhonorowany zostanie dwumilionowy klient smartDOM, dla którego przygotowane zostały wyjątkowe nagrody rzeczowe oraz roczny dostęp do pakietu usług. Liczne prezenty i niespodzianki czekają na wszystkich klientów smartDOM i będą o nich informowani SMS-ami przez cały najbliższy miesiąc. Zaplanowano wyjątkowy wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów smartDOM i będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”. W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: IPLA Premium, IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Sport, IPLA HBO. Również w lutym rozdanych zostanie 650 biletów na mecze siatkarskiej PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet. Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.

smartDOM świętuje w ogólnopolskiej kampanii

Ambasadorami programu od samego początku jego funkcjonowania są znani i lubiani Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym korzystają z usług Cyfrowego Polsatu i Plusa. Ta zgrana para aktorska bawi i inspiruje odbiorców do skorzystania z oferty smartDOM. Występują także w najnowszej kampanii, która już od 30 stycznia pojawi się na ekranach telewizorów, a także w radio i na nośnikach zewnętrznych. Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Więcej informacji o smartDOM znajdą Państwo na www.plus.pl/2-mln-klientow oraz cyfrowypolsat.pl/2-mln-klientow

Link do spotu: https://youtu.be/QLm_9qIUCpA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

UOKiK nakłada karę na Polkomtel. Orange, Play i T-Mobile pod lupą urzędu.

Komunikat Prezesa UOKiK: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów we wrześniu 2016 r. wszczął postępowania przeciwko czterem największym operatorom – Orange Polska, P4 (Play), Polkomtel (Plus) oraz T-Mobile Polska. Wątpliwości budziło to, że brak kolejnego doładowania telefonu na kartę oznaczał, że przepadają niewykorzystane środki. Podstawą do przyjrzenia się tej praktyce były skargi konsumentów. Pierwsze postępowanie właśnie się zakończyło. – Uznałem, że Polkomtel naruszył zbiorowe […]