Informacje 

2 miliony klientów korzysta z 6 milionów usług Plusa i Cyfrowego Polsatu – komunikat prasowy

Blisko sześć lat po uruchomieniu smartDOM jest największym w Polsce programem oferującym usługi łączone dla domu i rodziny.

Polacy potrafią liczyć, nie dziwi więc fakt, że smartDOM cieszy się ogromną popularnością. Ze wspólnego programu Plusa i Cyfrowego Polsatu korzysta już ponad 2 miliony klientów, a łączna liczba posiadanych przez nich usług to ponad 6 milionów.

Z tej okazji operatorzy przygotowali liczne prezenty i niespodzianki, z których w najbliższych tygodniach będą mogli skorzystać klienci smartDOM oraz innych ofert łączonych. Jednocześnie rusza ogólnopolska kampania reklamowa mówiąca o sukcesie programu.

– Program smartDOM to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystało już 2 miliony osób, czyli więcej niż co trzeci klient naszej Grupy – mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtelu, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. Cieszymy się, że nasze usługi sprawdziły się w tak wielu polskich domach, a Polacy tak chętnie wybierają nasz program. W imieniu wszystkich osób zaangażowanych w jego tworzenie chciałabym podziękować za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. To dla nas ogromny zaszczyt i satysfakcja, a zarazem motywacja do dalszego tworzenia produktów i ofert z myślą o naszych klientach – dodaje.

– Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci – pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta – telewizja, internet i telefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy. Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów nam zaufało i korzysta codziennie z tego, co dla nich przygotowaliśmy – podkreśla Maciej Stec, Wiceprezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Program smartDOM jest atrakcyjny dla wszystkich, a rozpiętość wiekowa użytkowników wynosi – dosłownie – od 18 do aż 99 lat. Największą grupę stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia – to ponad połowa wszystkich korzystających. Klient z największą liczbą usług korzysta aż z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje aż 1500 zł!

Największy program łączenia usług

Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku i jego głównym hasłem było „Oszczędzanie przez dodawanie”. Od samego początku był pomyślany jako idealne rozwiązanie dla osób, które racjonalnie rozporządzają domowym budżetem i nie lubią przepłacać. Dzięki korzystnemu łączeniu nowoczesnych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu mogły płacić mniej za swoje rachunki i generować duże oszczędności. Program smartDOM zaczynał od trzech podstawowych usług – telewizji, internetu i telefonu – i wystarczyło posiadać jedną z nich, by przy zakupie kolejnych otrzymać atrakcyjny rabat.

Dzisiaj smartDOM to największy w Polsce i cieszący się ogromną popularnością program oferujący szeroki zakres produktów. Możliwość posiadania ich w jednym zestawie daje wygodę użytkowania oraz zarządzania rachunkami. Jest tu zarówno telewizja satelitarna, kablowa w technologii IPTV i naziemna cyfrowa, jak i internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring. Rabaty w smartDOM – 10 zł/mies. na każdą dokupioną usługę – naliczane są przez cały okres trwania umowy (wyjątkiem są ubezpieczenie, gaz, prąd oraz monitoring), jest to więc oszczędzanie długoterminowe. Co ważne, każdą kolejną usługę można dokupić w dowolnym momencie. To jasne zasady pozwalające na nawet kilkaset złotych oszczędności rocznie zgodnie z regułą – im więcej wybierzesz, tym więcej zyskasz.

Również osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają możliwości łączenia wybranych usług i w ramach Programu smartFIRMA korzystać z wynikających z niego rabatów.

Wyjątkowe nagrody dla klientów smartDOM

Dwa miliony użytkowników Programu smartDOM to okazja do świętowania oraz podziękowań za zaufanie, jakim klienci obdarzyli Plusa i Cyfrowy Polsat. Specjalnie uhonorowany zostanie dwumilionowy klient smartDOM, dla którego przygotowane zostały wyjątkowe nagrody rzeczowe oraz roczny dostęp do pakietu usług. Liczne prezenty i niespodzianki czekają na wszystkich klientów smartDOM i będą o nich informowani SMS-ami przez cały najbliższy miesiąc. Zaplanowano wyjątkowy wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów smartDOM i będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”. W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: IPLA Premium, IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Sport, IPLA HBO. Również w lutym rozdanych zostanie 650 biletów na mecze siatkarskiej PlusLigi i Ligi Siatkówki Kobiet. Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.

smartDOM świętuje w ogólnopolskiej kampanii

Ambasadorami programu od samego początku jego funkcjonowania są znani i lubiani Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym korzystają z usług Cyfrowego Polsatu i Plusa. Ta zgrana para aktorska bawi i inspiruje odbiorców do skorzystania z oferty smartDOM. Występują także w najnowszej kampanii, która już od 30 stycznia pojawi się na ekranach telewizorów, a także w radio i na nośnikach zewnętrznych. Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Więcej informacji o smartDOM znajdą Państwo na www.plus.pl/2-mln-klientow oraz cyfrowypolsat.pl/2-mln-klientow

Link do spotu: https://youtu.be/QLm_9qIUCpA

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

Leave a Comment