W wyniku transakcji Grupa Vectra będzie oferować usługi ponad 1,7 mln abonentom, zaś w zasięgu jej sieci znajdzie się ok. 4,4 mln gospodarstw domowych, stając się liderem wśród operatorów telewizji kablowej.
„Realizacja transakcji pozwala nam na znacznie większą skalę działań – dostęp do szerokiej bazy klientów i potencjału jednej z najlepszych i największych stacjonarnych infrastruktur telekomunikacyjnych w Polsce. Większe zdolności inwestycyjne oraz talent menedżerski połączonych podmiotów przełożą się na możliwość zaoferowania atrakcyjniejszej oferty zarówno klientom detalicznym, jak i biznesowym, co stanowi meritum tej transakcji.” – podsumował Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.
„Obie spółki, Vectra S.A. i Multimedia Polska S.A., w najbliższym czasie będą kontynuować swoją działalność operacyjną bez zmian, koncentrując się na wspólnym dostarczaniu nowej wartości naszym abonentom.” – dodał Jan Piotrowski, nowo mianowany Prezes Zarządu Multimedia Polska S.A.
W ocenie sprzedających transakcja jest logicznym, kolejnym etapem rozwoju platformy kablowej w Polsce.
„Jestem przekonany, że oddaję firmę w dobre ręce i że nowo powstały podmiot odniesie sukces rynkowy. Jest to również w mojej ocenie bardzo dobra informacja dla klientów obu firm, którzy mogą spodziewać się w przyszłości dalszego poszerzania portfolio usług.”– stwierdził Andrzej Rogowski, ustępujący wieloletni prezes i akcjonariusz Multimedia Polska.