Bieżące zużycie usług i pakietów internetowych w aplikacji modemowej

0 0

Dla Klientów korzystających z Internetu wprowadzona została nowa funkcjonalność w aplikacji modemowej – bieżące zużycie usług i pakietów internetowych.

Dzięki tej funkcjonalności można w prosty sposób uzyskać informacje o stanie wykorzystania jednostek danych na swoim koncie.

Funkcjonalność jest przeznaczona dla osób posiadających modem Cyfrowego Polsatu z oprogramowaniem zainstalowanym do maja 2012 r. oraz od listopada 2015 r.

W celu sprawdzenia bieżącego zużycia jednostek pakietu internetowego, wystarczy wybrać zakładkę Twoje konto w aplikacji modemowej:

Twoje_konto_aplikacja_modemowa_2

Za pośrednictwem aplikacji, oprócz monitorowania bieżącego zużycia danych, można również uzyskać informacje na temat okresu rozliczeniowego oraz terminu ważności niewykorzystanych jednostek. Prezentowane jest to w poniższy sposób:

Twoje_konto_aplikacja_modemowa_3

Twoje_konto_aplikacja_modemowa_4

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

4 thoughts on “Bieżące zużycie usług i pakietów internetowych w aplikacji modemowej

  1. Po kliknięciu w ikonę “Zużycie GB” Przekierowuje mnie na stronę z jakimiś śmiesznymi ofertami pakietów abonamentu internetowego (https://sklep.cyfrowypolsat.pl/internet), zamiast na tę właściwą stronę, na której mógłbym sprawdzić to zużycie.
    Bo wchodząc w zużycie danych, oczekiwałbym poznania tych danych bardziej, niż jakichś ofert… ale chyba nie w tym przypadku, bo wygląda na to że trzeba trzeba się oferować, nawet przy pomocy trefnego linku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją (zakładam oczywiście brak zaległości płatniczych): Upewnić się czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji […]