Poradniki 

Czarny ekran po wybraniu kanału

“Czarny ekran” pojawiający się po wybraniu kanału, przy prawidłowym poziomie sygnału z anteny, może oznaczać problem z szyfrowaniem (HDCP).

  1. Należy się upewnić, że odbiornik TV i dekoder Cyfrowego Polsatu posiadają aktualne oprogramowanie.
  2. Można wykonać w obu urządzeniach powrót do ustawień fabrycznych.
  3. Odłączyć od zasilania odbiornik TV i dekoder na krótką chwilę. Następnie włączyć najpierw odbiornik TV, następnie dekoder.
  4. Jeśli problem nadal występuje, to można wyłączyć funkcję HDMI-CEC w urządzeniach.

Zazwyczaj w powyższy sposób można wyeliminować “czarny ekran”. Jeśli problem nadal występuje a sygnał z anteny satelitarnej jest na prawidłowym poziomie, to pozostaje sprawdzić dekoder z innym modelem TV, ponieważ istnieje niewielkie prawdopodobieństwo, że dekoder z TV z powodu HDCP nie mogą się “dogadać”.

W wypadku “czarnego ekranu” z dekodera Evobox, możliwy jest jeszcze jeden powód takiego zachowania – uszkodzony konwerter Unicable. Konkretnie chodzi o brak sygnału na jednej z 4 nośnych, która aktualnie jest odpowiedzialna za dostarczenie sygnału z konwertera do dekodera.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

Leave a Comment