Od 3 października 2017r. zostaje wydłużony okres testowy usługi w i z dotychczasowych 14 dni, aż do 60 dni, za koszt aktywacji wynoszący 9zł, pod warunkiem nie aktywowania żadnych usług dodatkowych.
- Oferta z modemem/routerem na udostępnienie, z modem/routerem na raty* lub Tylko SIM.
- Umowa jest zawierana na okres 24 miesięcy.
- Pierwsze dwa pełne cykle i jeden niepełny cykl rozliczeniowy są bezpłatne jeśli chodzi o abonament za pakiet danych. Usługi dodatkowe, jeśli zostaną aktywowane, takie jak: Pakiet Nocny, , HBO GO są płatne zgodnie z cennikiem.
- Oferta może być łączona z rabatem .
* Ważna informacja! Jeśli chcemy tylko przetestować usługę i wziąć modem/router od lub , to musimy wybrać opcję ze sprzętem na udostępnienie. Oferty ze sprzętem kupowanym na raty są wyłączone z prawa rezygnacji z usługi (testu) w ciągu 60 dni od podpisania umowy. Ponadto, z testu usługi możemy skorzystać raz na 12 miesięcy.
Warunki prawidłowej rezygnacji i zwrotu sprzętu:
- Należy złożyć wniosek o rozwiązanie umowy dostępny w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i , podpisać sporządzony przez pracownika punktu protokół zwrotu sprzętu na udostępnienie oraz odbiór faktury korygującej;
- Należy zwrócić kompletny i nieuszkodzony sprzęt w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w tym samym, w którym została podpisana umowa.
- Jeśli umowa była zawarta poprzez zamówienie telefoniczne lub internetowe, to wniosek o rozwiązanie umowy i sprzęt należy odesłać na własny koszt i ryzyko do operatora.
Pakiety do wyboru:
Pakiet danych | 20GB | 40GB | 70GB | 90GB |
Abonament Tylko SIM z aktywną Eko Fakturą + ewentualny czynsz za sprzęt | 29,99zł | 49,99zł | 69,99zł | 89,99zł |
LTE Bez Limitu | 10zł/m-c z prędkością do 5Mbps | Bezpłatnie przez cały okres umowy, z możliwym ograniczeniem prędkości do 512kbps w ramach FUP, nie wcześniej niż po zużyciu 100GB danych. | ||
Pakiet Nocny od 1:00 do 8:00 | Brak opcji | 2,90zł/m-c | ||
Ekstra SIM** | 10zł/m-c za kartę SIM, aktywacja 19zł | |||
Pakiet IPLA*** | 1 z 3 za 10zł/m-c | 3 z 3 za 10zł/m-c | ||
HBO GO**** | 20zł/m-c przez cały okres umowy lub 30zł/m-c na czas nieokreślony |
** Na karcie EKSTRA SIM nie ma możliwości wykorzystywania danych dostępnych w ramach usługi LTE Bez Limitu.
*** Pakiet IPLA składa się z: IPLA FILMY I SERIALE, IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA, IPLA DZIECI. W okresie darmowym można zrezygnować z usługi za pośrednictwem iCOK lub Infolinii. Można to też zrobić w momencie zawierania umowy na usługę Internet Power LTE 2.0. Do 31.12.2018 r. transmisja danych wykorzystywana do korzystania z usługi IPLA nie będzie się wliczała do limitu pakietu danych w Pakiecie podstawowym. Dotyczy to każdej technologii (HSPA+/LTE).
**** Aktywacja pakietu HBO GO jest możliwa także w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas płatność naliczona jest proporcjonalnie. Rezygnacja możliwa jest w każdej chwili, telefonicznie lub poprzez ICOK, ze skutkiem od najbliższego okresu rozliczeniowego. Transfer w ramach serwisu HBO GO do 31.12.2017 r. nie pomniejsza podstawowego pakietu danych.
Opłaty za modemy i routery w ramach udostępnienia sprzętu:
Jednorazowa opłata za włączenie usługi udostępnienia sprzętu / miesięczny czynsz | ||||
Pakiet danych | 20GB | 40GB | 70GB | 90GB |
ZTE MF821 ZTE MF823 Huawei E398 Huawei E3276 Huawei E3372 Huawei E3272 |
1zł / 5zł | 1zł / 5zł | 1zł / 5zł | 1zł / 5zł |
Huawei E5372, Huawei E5373, Huawei E5573, ZTE MF910, D-Link DWR-932C1 | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł |
Huawei B593, Huawei B315, ZTE MF283+ | niedostępny | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł |
Huawei E5186 | niedostępny | 1zł / 17zł | 1zł / 17zł | 1zł / 17zł |
Huawei E5786 | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł |
D-Link DWR-960 | niedostępny | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł |
D-Link DWR 966 | niedostępny | 1zł / 20zł | 1zł / 20zł | 1zł / 20zł |
D-Link DWR 921E | niedostępny | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł |
D-Link DWR-118 | niedostępny | 1zł / 5zł | 1zł / 5zł | 1zł / 5zł |
D-Link DWR-116, Edimax LT 6408n | niedostępny | 1zł / 5zł | 1zł / 0zł | 1zł / 0zł |
ZTE MF971V | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł |
Zestaw ODU-IDU 200 | niedostępny | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł | 1zł / 15zł |
Zestaw ODU-IDU 100 | niedostępny | 1zł / 10zł | 1zł / 10zł | 1zł / 5zł |
Witam testowałem internet LTE z cyfrowego polsatu na okres 2 miesięcy śmigał super a teraz jest po tym okresie i przestał działać oczywiscie chciałem go zostawić więmoje pytanie brzmi co mam teraz zrobić by to dalej działało nak się należy dziękuję.
Co znaczy “przestał działać”?
oszustwo.od początku dco końca.Miałem płacić na próbę 2 miesiące po 9 zł. ściągnięto mi za 1miesiąc 50 zł za 2 miesiąc 39.po miesiącu zrezygnowałem opłaty są mi nadal naliczane .Jak złożyłem rezygnację i zdałem urządzenie,zadzwonił pracownik plusa strasząc karą 1200 zł.Mimo ze brałem na próbę i miało być po 9 zł zapłaciłem już 89 zł do tego na nowej fakturze widnieje zdane już urządzenie i abonamęt na następny miesiąc.Składałem już 3 reklamacje i dalej płacę.(mam polecenie zapłaty)
Zgaduję, że wybrałeś ofertę ze sprzętem kupowanym na raty. Zgadza się? W moim opisie oferty znajduje się zdanie:
Osobiście skorzystałem z takich ofert w Cyfrowym Polsacie i T-Mobile w grudniu ubiegłego roku, o czym pisałem w moim wpisie o szybkim porównaniu ofert internetu mobilnego: https://icyfrowypolsat.pl/szybkie-porownanie-internetu-mobilnego-cp-plus-i-nju/