Jesienna akcja serwisowa instalacji Telewizji Satelitarnej

Od dnia 6.10.2015 r. rozpoczyna się ogólnopolska akcja serwisowania instalacji Telewizji Satelitarnej. Celem akcji jest poprawa działania obecnie użytkowanych instalacji Cyfrowego Polsatu.

Autoryzowane Punkty Sprzedaży Cyfrowego Polsatu będą otrzymywały – w cyklach dziennych – od Cyfrowego Polsatu dane kontaktowe Klientów, którzy zgłosili problemy z odbiorem sygnału satelitarnego. Pracownicy Punktów mają obowiązek niezwłocznego przekazania danych do instalatorów celem umówienia Klienta na odpłatna wizytę serwisową. Koszt wizyty i serwisu powinien być ustalany indywidualnie z instalatorem, który pokrywa Klient w momencie wykonywania usługi.

Cały proces od momentu otrzymania danych Klienta przez Punkt Sprzedaży do momentu realizacji serwisu powinien zostać zrealizowany w przeciągu 24 godzin.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close