Od dnia 6.10.2015 r. rozpoczyna się ogólnopolska akcja serwisowania instalacji Telewizji Satelitarnej. Celem akcji jest poprawa działania obecnie użytkowanych instalacji Cyfrowego Polsatu.

Autoryzowane Punkty Sprzedaży Cyfrowego Polsatu będą otrzymywały – w cyklach dziennych – od Cyfrowego Polsatu dane kontaktowe Klientów, którzy zgłosili problemy z odbiorem sygnału satelitarnego. Pracownicy Punktów mają obowiązek niezwłocznego przekazania danych do instalatorów celem umówienia Klienta na odpłatna wizytę serwisową. Koszt wizyty i serwisu powinien być ustalany indywidualnie z instalatorem, który pokrywa Klient w momencie wykonywania usługi.

Cały proces od momentu otrzymania danych Klienta przez Punkt Sprzedaży do momentu realizacji serwisu powinien zostać zrealizowany w przeciągu 24 godzin.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •