Aktualizacja listy kanałów na dekoderze w razie problemów po zmianach z 1 października 2015r.

W sytuacji, gdy:

  • lista kanałów na dekoderze nie została automatycznie zaktualizowana,
  • dekoder utracił część pozycji
  • lub na części kanałów pojawił się komunikat „brak sygnału”

należy pozostawić dekoder w trybie Standby (tryb czuwania) na 15 minut lub przeprowadzić powrót do ustawień fabrycznych i ponowną instalację kanałów Cyfrowego Polsatu.

W sytuacji, gdy po przeprowadzeniu wskazanych działań na ekranie telewizora wciąż będzie pojawiał się komunikat „brak sygnału” lub kanał nie zostanie wyszukany, należy sprawdzić instalację antenową i dokonać jej ewentualnego dostrojenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Jesienna akcja serwisowa instalacji Telewizji Satelitarnej

Od dnia 6.10.2015 r. rozpoczyna się ogólnopolska akcja serwisowania instalacji Telewizji Satelitarnej. Celem akcji jest poprawa działania obecnie użytkowanych instalacji Cyfrowego Polsatu. Autoryzowane Punkty Sprzedaży Cyfrowego Polsatu będą otrzymywały – w cyklach dziennych – od Cyfrowego Polsatu dane kontaktowe Klientów, którzy zgłosili problemy z odbiorem sygnału satelitarnego. Pracownicy Punktów mają obowiązek niezwłocznego przekazania danych do instalatorów celem umówienia Klienta […]