Brak sygnału po nocnych wichurach

To nie awaria w Cyfrowym Polsacie, to nocna wichura poprzestawiała anteny odbiorcze. Od rana zasypują mnie SMS-y i telefony moich klientów. Niestety konieczna jest interwencja i ponowne ustawienie anteny, a czasem niestety ponowny montaż. W zależności od wyrządzonych szkód przed silne podmuch wiatru.
Czas oczekiwania na usługi u różnych instalatorów może być wydłużony. Wichura wyrządziła wiele szkód. Przestawiona antena to najmniejszy problem.

2 thoughts on “Brak sygnału po nocnych wichurach

  1. I jeszcze co wymyślisz awaria jest w systemie i tyle
    ja mam siłe sygnału 86% a jakość 82% i brak większości kanałów , a polsat jak zwykle mydli oczy swoim klientom a
    przepraszam to za wiele

    1. Jaki masz pakiet wykupiony? Jakich kanałów brakuje u Ciebie? Jaki wyświetlany jest komunikat na brakujących kanałach u Ciebie?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Awaria HBO GO - usunięta

Nad ranem 13 maja 2019r. serwis HBO GO dopadła awaria. Jej źródło nie jest mi znane, ale wielu sugeruje, że to efekt premiery odcinka “Gry o tron”. W każdym razie wygląda, że awaria została usunięta przez HBO. Serwis HBO GO już działa na moim telefonie i komputerze. U Was też […]