Brak sygnału po nocnych wichurach

To nie awaria w Cyfrowym Polsacie, to nocna wichura poprzestawiała anteny odbiorcze. Od rana zasypują mnie SMS-y i telefony moich klientów. Niestety konieczna jest interwencja i ponowne ustawienie anteny, a czasem niestety ponowny montaż. W zależności od wyrządzonych szkód przed silne podmuch wiatru.
Czas oczekiwania na usługi u różnych instalatorów może być wydłużony. Wichura wyrządziła wiele szkód. Przestawiona antena to najmniejszy problem.

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

2 Thoughts to “Brak sygnału po nocnych wichurach”

  1. poldek

    I jeszcze co wymyślisz awaria jest w systemie i tyle
    ja mam siłe sygnału 86% a jakość 82% i brak większości kanałów , a polsat jak zwykle mydli oczy swoim klientom a
    przepraszam to za wiele

    1. Marcin Szczęsny

      Jaki masz pakiet wykupiony? Jakich kanałów brakuje u Ciebie? Jaki wyświetlany jest komunikat na brakujących kanałach u Ciebie?

Leave a Comment