Brak sygnału po nocnych wichurach

To nie awaria w Cyfrowym Polsacie, to nocna wichura poprzestawiała anteny odbiorcze. Od rana zasypują mnie SMS-y i telefony moich klientów. Niestety konieczna jest interwencja i ponowne ustawienie anteny, a czasem niestety ponowny montaż. W zależności od wyrządzonych szkód przed silne podmuch wiatru.
Czas oczekiwania na usługi u różnych instalatorów może być wydłużony. Wichura wyrządziła wiele szkód. Przestawiona antena to najmniejszy problem.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

2 Thoughts to “Brak sygnału po nocnych wichurach”

  1. poldek

    I jeszcze co wymyślisz awaria jest w systemie i tyle
    ja mam siłe sygnału 86% a jakość 82% i brak większości kanałów , a polsat jak zwykle mydli oczy swoim klientom a
    przepraszam to za wiele

    1. Marcin Szczęsny

      Jaki masz pakiet wykupiony? Jakich kanałów brakuje u Ciebie? Jaki wyświetlany jest komunikat na brakujących kanałach u Ciebie?

Leave a Comment