Brak sygnału po nocnych wichurach

To nie awaria w Cyfrowym Polsacie, to nocna wichura poprzestawiała anteny odbiorcze. Od rana zasypują mnie SMS-y i telefony moich klientów. Niestety konieczna jest interwencja i ponowne ustawienie anteny, a czasem niestety ponowny montaż. W zależności od wyrządzonych szkód przed silne podmuch wiatru.
Czas oczekiwania na usługi u różnych instalatorów może być wydłużony. Wichura wyrządziła wiele szkód. Przestawiona antena to najmniejszy problem.

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

2 thoughts on “Brak sygnału po nocnych wichurach

  1. I jeszcze co wymyślisz awaria jest w systemie i tyle
    ja mam siłe sygnału 86% a jakość 82% i brak większości kanałów , a polsat jak zwykle mydli oczy swoim klientom a
    przepraszam to za wiele

    1. Jaki masz pakiet wykupiony? Jakich kanałów brakuje u Ciebie? Jaki wyświetlany jest komunikat na brakujących kanałach u Ciebie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Awaria HBO GO - usunięta

Nad ranem 13 maja 2019r. serwis HBO GO dopadła awaria. Jej źródło nie jest mi znane, ale wielu sugeruje, że to efekt premiery odcinka “Gry o tron”. W każdym razie wygląda, że awaria została usunięta przez HBO. Serwis HBO GO już działa na moim telefonie i komputerze. U Was też […]