Należąca do Grupy Polsat największa telewizja internetowa IPLA poszerzyła ofertę o 31 kanałów tv online. Oprócz tysięcy materiałów wideo na życzenie, popularnych filmów, seriali, bajek, najbogatszej w Polsce propozycji legalnych transmisji sportowych, newsów i publicystyki wideo, w IPLI można oglądać aż 77 kanałów telewizyjnych online, które znalazły się w pakietach: IPLA WIEDZA I NEWS, IPLA FILMY I SERIALE, IPLA ROZRYWKA, IPLA DZIECI, IPLA SPORT, IPLA ELEVEN SPORTS. Oferta jest dostępna dla wszystkich użytkowników na terenie Polski, niezależnie od dostawcy Internetu. Można z niej korzystać na wielu urządzeniach: komputerach, smartfonach, tabletach, wybranych dekoderach i smart TV, bez długoterminowych umów i zobowiązań. Ofertę kanałów tv w IPLI promuje startująca dzisiaj kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i Internecie.
Na liście nowych kanałów tv, które dołączyły do oferty IPLI, znalazły się:
popularne stacje sportowe – kanały Eleven i Eleven Sports w jakości HD, Polsat Sport Fight HD i Extreme Sports Channel HD;
filmowo-serialowe – TNT HD, Universal Channel, 13 ulica, SciFi, Novela tv;
rozrywkowo-lifestylowe – Discovery Life, E! Entertainment, ID HD, Lifetime HD, CI Polsat, Polsat Food, TLC HD, Discovery Turbo Xtra;
podróżnicze, przyrodnicze i naukowe – Discovery Science HD, Animal Planet HD, Travel Channel HD, History 2 HD, Discovery Historia, Water Planet;
muzyczne – MTV Music 24, MTV Rocks, Vh1 Classic;
znane i lubiane kanały dla dzieci: Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Boomerang oraz Cartoon Network HD.
Dodatkowo dostępne wcześniej w jakości standardowej kanały Discovery Channel, Polsat Cafe oraz Polsat Play użytkownicy mogą oglądać teraz w jakości HD.
– Poszerzenie oferty IPLI o kolejne 31 kanałów telewizyjnych, czyli o dwie trzecie, jest strategicznym, zapowiadanym przez nas etapem jej rozwoju, a także odpowiedzią na wzrastające potrzeby naszych użytkowników oraz zmieniające się trendy w konsumpcji treści wideo i telewizji na świecie – mówi Kinga Ciukta, Dyrektor ds. Rozwoju Usług Online w Cyfrowym Polsacie. – Polacy uwielbiają oglądać telewizję gdziekolwiek są, a IPLA posiada największą i najbardziej różnorodną ofertę online kanałów linearnych w Polsce, składającą się z najbardziej popularnych stacji na rynku płatnej telewizji, w tym, oprócz licznych propozycji Telewizji Polsat, takich marek jak Eurosport, Eleven, Discovery, Disney, AXN, FilmBox, MTV czy Nickelodeon.
W obszarze filmów, seriali i programów IPLA korzysta z doświadczenia i bibliotek kanałów Telewizji Polsat, które są bardzo chętnie oglądane online. Dlatego wśród nowych kanałów, które dołączyły do oferty serwisu, znalazły się także dwie stacje tematyczne Polsatu: CI Polsat i Polsat Food.
IPLA wychodzi naprzeciw wymaganiom osób, które chcą oglądać swoje ulubione kanały tv nie tylko w domu, ale także poza nim, online, na komputerze czy urządzeniach mobilnych. Jest idealnym rozwiązaniem dla gospodarstw domowych, które z różnych przyczyn zrezygnowały z odbiornika telewizyjnego, a chcą mieć dostęp do ulubionych, znanych treści, a także dla abonentów płatnej telewizji, którzy nie posiadają w swoim abonamencie kanałów telewizyjnych będących w ofercie IPLI oraz dla osób, które chcą oglądać w tym samym czasie różne kanały telewizyjne na wielu urządzeniach.
Nowe kanały wzbogacą pakiety tematyczne IPLI:
IPLA WIEDZA I NEWS – koszt pakietu to 9,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu – 5 zł/30 dni,
IPLA FILMY I SERIALE – koszt pakietu to 19,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu – 10 zł/30 dni,
IPLA ROZRYWKA – koszt pakietu to 9,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu – 5 zł/30 dni,
IPLA DZIECI – koszt pakietu to 9,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu – 5 zł/30 dni,
IPLA SPORT – koszt pakietu to 19,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu – 10 zł/30 dni,
IPLA ELEVEN SPORTS – koszt pakietu dla wszystkich użytkowników to 15 zł/30 dni.
Poszerzenie oferty IPLI o nowe kanały TV już od dzisiaj promować będzie kampania reklamowa w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, prasie, radiu i Internecie (portale horyzontalne, social media, wyszukiwarki). Jako wsparcie prowadzone będą także działania autopromocyjne w IPLI.