Problem z zawieszaniem się dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu

2 0

W dniu 16.11.2015 r. odnotował awarię dekoderów własnej produkcji (HD2000/3000/5000/5500s/6000 oraz PVR7000) polegającą na ich zawieszaniu się.

Dekodery zacinają się na pojedynczym kanale, przez co nie ma możliwości przełączenia na inną pozycję. Problem może się również objawiać długim przełączaniem kanałów.

W celu przywrócenia prawidłowej pracy dekodera zalecany jest restart urządzenia poprzez odłączenie z zasilania na ok. 15 sekund.

Jeśli został wykonany powrót do ustawień fabrycznych niezbędna oczywiście jest również ponowna instalacja kanałów.

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

57 thoughts on “Problem z zawieszaniem się dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu

  1. Witam posiadam evobox stream i nie da się na nim nic obejrzeć. Dekoder za każdym razem po podłączeniu zasilania zawiesza się i nie ma możliwości przełączenia lub wyłączenia. Dlatego odłączam zasilanie. Pilot sprawny. Proszę o pomoc.

    1. Mam dokładnie tak samo ….też szukam pomocy .Technicy polsatu umywają ręce odpowiedzi na pytania typu kopiuj wklej nie ma co zero pomocy ..oczywiście już reklamacja napisana do polsatu że rozwiązuje umowe z ich winy …innej przyczyny tu nie ma …wszystko nowe …na wszystkich forach odnośnie zawieszania dekoderów evobox mnóstwo problemu …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

smartDOM 3 - nowa odsłona od 01.12.2015 r.

Od 01.12.2015 r. nastąpi aktualizacja regulaminu smartDOM 3. Najważniejsze zmiany dotyczą: Wykluczenia dodatkowych promocji dla nowych klientów usługi Internet CP, które nie mogą być rabatowane w smartDOM 3. Do listy promocji, które nie podlegają rabatowaniu zostaną dodane promocje: “Internet Domowy Power LTE 2.0 w sprzedaży na odległość” “Internet Domowy Power LTE 2.0 – więcej GB w sprzedaży na odległość” Wykluczenia promocji „JA […]