Problem z zawieszaniem się dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu

W dniu 16.11.2015 r. odnotował awarię dekoderów własnej produkcji (HD2000/3000/5000/5500s/6000 oraz PVR7000) polegającą na ich zawieszaniu się.

Dekodery zacinają się na pojedynczym kanale, przez co nie ma możliwości przełączenia na inną pozycję. Problem może się również objawiać długim przełączaniem kanałów.

W celu przywrócenia prawidłowej pracy dekodera zalecany jest restart urządzenia poprzez odłączenie z zasilania na ok. 15 sekund.

Jeśli został wykonany powrót do ustawień fabrycznych niezbędna oczywiście jest również ponowna instalacja kanałów.

64 thoughts on “Problem z zawieszaniem się dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu

  1. Witam posiadam evobox stream i nie da się na nim nic obejrzeć. Dekoder za każdym razem po podłączeniu zasilania zawiesza się i nie ma możliwości przełączenia lub wyłączenia. Dlatego odłączam zasilanie. Pilot sprawny. Proszę o pomoc.

    1. Mam dokładnie tak samo ….też szukam pomocy .Technicy polsatu umywają ręce odpowiedzi na pytania typu kopiuj wklej nie ma co zero pomocy ..oczywiście już reklamacja napisana do polsatu że rozwiązuje umowe z ich winy …innej przyczyny tu nie ma …wszystko nowe …na wszystkich forach odnośnie zawieszania dekoderów evobox mnóstwo problemu …

  2. Mam evobox stream niecały miesiąc i niestety w przeciwieństwie do evobox ip, który miałem dwa lata, ten dekoder to szmelc. Bezustanne zawieszanie i ciągłe odłączanie od sieci w celu likwidacji zwiechy. PORAŻKA! I jak widzę po wpisach w internecie to nie jest problem jednostkowy.

    1. Mam ten sam problem a ostatnio wariuje co 2 minuty . Zwiesza i odłącza od sieci

  3. Mój dekoder sagemcom zawiesza się , kanały przełączają się powoli, resetowanie pomaga tylko na chwile , co robić?

  4. Struacja podobna, ciągle zawieszenie się dekodera, na starszym typie nie bylo tych problemów, pozostałe dekodery multi room są ok, jeśli nie naprawią tego to po wielu latach rozwiąże umowę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

smartDOM 3 - nowa odsłona od 01.12.2015 r.

Od 01.12.2015 r. nastąpi aktualizacja regulaminu smartDOM 3. Najważniejsze zmiany dotyczą: Wykluczenia dodatkowych promocji dla nowych klientów usługi Internet CP, które nie mogą być rabatowane w smartDOM 3. Do listy promocji, które nie podlegają rabatowaniu zostaną dodane promocje: “Internet Domowy Power LTE 2.0 w sprzedaży na odległość” “Internet Domowy Power LTE 2.0 – więcej GB w sprzedaży na odległość” Wykluczenia promocji […]