Sprzęt Cyfrowego Polsatu TV satelitarna 

Problemy z dekoderem EVOBOX HD

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

18 Thoughts to “Problemy z dekoderem EVOBOX HD”

  1. Maciek

    Po wymianie dekodera evobox hd na nowy (poprzedni miał często czarny ekran) nie ma kolorowych ikonek programów, oraz po naciśnięciu EPG milknie dźwięk, w poprzednim kanał było słychać w tle – czy ktoś wie jak to wszystko poustawiać?

  2. Burner

    Również mam problem ze znikającym obrazem na dekoderze Evobox HD. Wymiana sprzętu w punkcie CP nie pomogła, na nowym egzemplarzu dzieje się to samo.
    Zauważyłem, że po odłączeniu dekodera od internetu wszystko działa poprawnie. Na infolinii oczywiście nic nie wiedzą na ten temat, jedno wredne babsko nawet z całą stanowczością stwierdziło że z ich strony wszystko jest ok i mam sobie wezwać technika. Nie dość, że naraziłaby mnie na koszt to technik i tak by nie pomógł bo wina ewidentnie leży w oprogramowaniu dekodera.

Leave a Comment