Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:
- “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
- “Nieobsługiwany format Video”;
- prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;
Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI
Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.
Dzisiaj wymieniłem wszystkie dekodery jakie miałem ( evobox hd i 2x evobox lite) bo się zacinały. Ledwo włączyłem evobox hdbi się zawiesił podczas konfiguracji. Jak udało mi się przejść już konfigurację to czarny ekran się pojawił. Dramat. Na infolinie zadzwoniłem to konsultant stwierdził, że jestem pierwszą osobą która takie coś zgłasza i że to napewno wina jest złej konfiguracji anteny. Jakoś dziwnym trafem poprzednie dekodery działały bez zarzutu…