Problemy z dekoderem EVOBOX HD

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

48 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Od kilku tygodni dekoder Evobox Lite zawiesza się. Obraz robi się czarny i zanika fonia. Po kilku sekundach wszystko wraca do normy ale to jest wkurzające. Z tego co czytam to nie jestem odosobniony z tym problemem. Czy ktoś sobie z tym poradził?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]