Problemy z dekoderem EVOBOX HD

83 20

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

44 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Dzisiaj wymieniłem wszystkie dekodery jakie miałem ( evobox hd i 2x evobox lite) bo się zacinały. Ledwo włączyłem evobox hdbi się zawiesił podczas konfiguracji. Jak udało mi się przejść już konfigurację to czarny ekran się pojawił. Dramat. Na infolinie zadzwoniłem to konsultant stwierdził, że jestem pierwszą osobą która takie coś zgłasza i że to napewno wina jest złej konfiguracji anteny. Jakoś dziwnym trafem poprzednie dekodery działały bez zarzutu…

  2. Niestety ale u mnie to samo się dzieje Chciałem zapytac czy to wina dekodera Evobox HD . Co jakiś czas zanika na chwilę obraz ( 10-15 sekund). Próbowałem już zmieniać kabel itp i nic nie pomogło. Czy lepiej wymienić na nowy dekoder. Z tego co piszą to te Evoboxy tak dzialaja właśnie. Co z tym zrobić ? Nie chce mi się słuchać od doradców że to wina kabla albo anteny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]