Wzór wypowiedzenia umowy

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Od 2019 roku wypowiedzenie umowy można też wysłać do Cyfrowego Polsatu poprzez ICOK, jako wiadomość elektroniczną.  

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Za okres wypowiedzenia operatorowi należy się opłata abonamentowa, która jest pobierana “z góry”. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) sprzętu, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu. Listę elementów podlegających zwrotowi przygotowałem tutaj.


Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 59
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

320 thoughts on “Wzór wypowiedzenia umowy

  1. Witam.
    umowa jest na czas określony, plus multiroom. Dekoder multiroom został zagubiony razem z kartą i kabelkiem. Proszę mi doradzić, jak rozwiązać sprawę najmniejszym kosztem.

    1. Ale co chcesz zrobić? Chcesz uzyskać nowy dekoder, aby z usługi Multiroom nadal korzystać, czy chcesz zrezygnować całkowicie z usług CP?

  2. Jesli moja umowa na telewizje wygasa 3 maja to w jaki sposob moge rozwiazac ta umowe aby nie zmienila sie na czas nieokreslony?

    1. Teraz już nic nie można zrobić. Wypowiedzenie miało być złożone przed 3 kwietnia, aby umowa się zakończyła 3 maja. Teraz tylko pozostaje złożyć wypowiedzenie, które poskutkuje zakończeniem umowy 3 czerwca.

  3. Czy jeżeli chcemy zrezygnować z cyfrowego Polsatu i podpiąć nową umowę na innego członka rodziny składając wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony oddając stary sprzęt potrzebne są orginalne pudełka od dekoderów (Multiroom), mamy już ten sprzęt dobrych parę lat i pudełek nie możemy znaleźć. I jeszcze jedno pytanie czy właściciel musi osobiście złożyć pismo czy wystarczy jego podpis na składanym wniosku?

  4. Witam, proszę o informację. Kończy mi się umowa na CP. Wysłałem rezygnację i po paru dniach zadzwonił konsultant i zaczął mnie straszyć że zapłacę karę w Plusie bo tam komórkę mam w tzw. SmartDomu jeżeli nie przedłużę umowy z CP. Czy istnieje taka możliwość. Proszę o informację bo nie wiem co mam teraz robić

    1. Po skutecznym rozwiązaniu umowy z CP, w Plusie co najwyżej wzrośnie wysokość abonamentu o rabat udzielony w ramach smartDOM.
      Abym mógł podpowiedzieć co jest osiągalne w ramach przedłużenia umowy, potrzebuję informacje o obecnym pakiecie. Jaki ma być pakiet po przedłużeniu umowy? Czy oferty mają być z wymianą na nowy dekoder, czy na aktualnie posiadanym dekoderze.

    2. Witam, mieszkam i używam CP w UK. W niedługim czasie przeprowadzam się do mieszkania w którym nie będę mógł zamontować zewnętrznej anteny. Wiem już że nie ma możliwości zmiany zwykłej umowy na umowę z telewizją internetową. Do końca umowy pozostało mi 16 miesięcy. Umowa była na 24 miesiące. Jak mogę sprawdzić jaką karę zapłacę za rozwiązanie umowy lub czy sam mogę ją jakoś obliczyć?

  5. Witam,
    jeżeli posiadam internet LTE z modemem IDU, ODU 200 i jest on połączony w ramach programu SmartDOM z TV CP, to czy zrywając umowę na internet z uwagi na jego godne pożałowania działanie, dostanę w związku z tym jakąś karę inną od tej jaką jest spłata miesięcy pozostałych do końca umowy? Czy to jakoś łączy się ze SmartDOM? Nie chciałbym zamiast niecałych 280 zł kary zapłacić nagle kilka tysięcy. Dziękuję za odpowiedź.

    1. Jeśli TV jest usługą uprawniającą do rabatu, to już więcej niespodzianek nie będzie.

    2. Witam,
      miałem podobny problem z internetem i nie zapłaciłem żadnej kary , wręcz przeciwnie. Wystarczyło posiadać obszerną korespondencję z CP i zwrócenie się o pomoc do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w moim województwie. W razie pytań napisz marcinl25@wymoderowano.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close