Wzór wypowiedzenia umowy

14 7

Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na Telewizję Satelitarną obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.
W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy.
Mówi o tym zapis w umowie:
6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.

1. Wzór wypowiedzenia umowy z końcem okresu podstawowego umowy (umowy na czas określony), który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

 

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


2. Wzór wypowiedzenia umowy obowiązującej na czas nieokreślony, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


3. Wzór wypowiedzenia umowy na czas określony przed zakończeniem upływem umownego okresu, który można wysłać do Cyfrowego Polsatu lub złożyć w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej/internetu/telefonii* pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary umownej za jej rozwiązanie przez upływem okresu podstawowego umowy.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 


* – wstawiamy zgodnie z tym z jakiej usługi rezygnujemy

 

Powyższe wypowiedzenia umowy muszą być złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub dostarczone pocztą/kurierem do Biura Obsługi Klienta najpóźniej na 1 miesiąc + 1 dzień przed przed zakończeniem okresu podstawowego umowy lub okresu, kiedy chcemy rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia liczony jest zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Od 2019 roku wypowiedzenie umowy można też wysłać do Cyfrowego Polsatu poprzez ICOK, jako wiadomość elektroniczną.  

Złożenie wypowiedzenia, to nie jest jeszcze rozwiązanie umowy. Za okres wypowiedzenia operatorowi należy się opłata abonamentowa, która jest pobierana “z góry”. Po rozwiązaniu umowy, w razie posiadania wypożyczonego (udostępnionego) sprzętu, należy go zwrócić w ciągu 30 dni, aby nie narazić się na opłatę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu. Listę elementów podlegających zwrotowi przygotowałem tutaj.


O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

337 thoughts on “Wzór wypowiedzenia umowy

  1. Chce rozwiazac umowe gdyz nie mieszkam w miejscu gdzie jest zarejesrowany cyfrowy polsat i nie jestem w stanie odzyskac dekoderow . Jaki jest kary za dekodery? to stare dekodery jakies 8 lat .

    1. HD3000 340,00zł
      HD5000 340,00zł
      HD5500s 340,00zł
      HD6000 340,00zł
      MINI HD2000 340,00zł
      Sagemcom ESI-88 340,00zł
      PVR HD7000 730,00zł
      EVOBOX LITE 360,00zł
      EVOBOX HD 480,00zł
      EVOBOX PVR 960,00zł
      CAM 200,00zł

    1. W momencie redagowania i składania wypowiedzenia, status własności sprzętu nie ma znaczenia. Jego numer służy tylko do prawidłowej identyfikacji klienta i umowy, z której rezygnuje klient.

  2. …od chwili zawarcia umowy na korzystanie z uslug ,,cyfrowego polsatu.pl,,-w posredniczacym servisie Seci Telefonicznej /internetowej PLUS+.Nie uzyskalem polaczenia z tymi przkazami audycii TV,od 10.11.2020r.Tak to trwa do obecnej chwili /dzisial jest 07.04.2021r./ W pakiecie zintegrowanegozakupu polaczen telefonicznych w salonie ,,Plussa+,,Przedluzalem umowe abonentowa na telefon,assystent salonu sieci Plus+ ,nalegal abym powiekszyl pakiet na przyjecie uslug satelitarnych z ,,Cyfrowego Polssatu.pl,, Sugestie wplynely na moja ochote i zgodzilem sie : zwlaszcza ze promocyjnie mialem miec 3 -miesiace gratisowego odbioru ,programow TV….NIestety po zaopatrzeniu sie w miejscu realizacii ,przedluzenia umowy abonametowej na telefon,w DEKODER EVOBOX,WYBRANY PRZEZ obslugujacego mnie assystenta -Plusa+,i dokonanie dalszych uzupelnien sprzentem koniecznym do odbiory sygnalow /calego kompletu anteny :konvertora ,lustra czaszy i sprowadzenia technika do ustawienia JEJ. nIE UZYSKALEM SYGNALU -.Pelne trzy miesiace -gratysowej uslugi ulegly utraceniu. Telefonicznie zwrocilem sie do servisu ,reklamacyjnego w siedzibie ,,cyfrowego polsatu.pl,,Nic nie uzyskalem a navet przecivnie ,osoba odbierajaca moja pretencje,byla przciwna pomocy i kierowala rozmowe na calkiem inny temat,/sciagala informacie osobowe ,czym bylem zaskoczony nieufnie ,odmowilem ,bowiem posrednik telefoni,,plus+,,mial wszystko w pisemnej umowie z dn.10.11.2020r.Odrzucil dalsza mozliwpsc reklamacii.W czasie pog koniec stycznia 2021r.,SMS-m dostalem ponaglenie do zaplate uslugi ,,cyfrowego polsaty.pl,,z nr:konta…Tak wsczalen oplate ,tworzac w banku – konto .Navet po oplacaniu przez ostatnie mc:luty i marzec 2021r -nie otrzymalem sygnalu na odtwarzanie uslug TV na moim odbiorniku tv.W tym zwiazku Dalece zniechecony ,a mam poczucie oszukiwany ,calkowicei ODSTAPILEM OD WNOSZENIA OPLATY…CO ROWNOCZESNIE PRAGNE PDSTAPIENIA OD DALSZEGO KONTYNUOWANIA umownej uslugi z ,,niepewnego ,cyfrowego polssatu.pl…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Innowacyjny zestaw do internetu domowego LTE w Cyfrowym Polsacie i sieci Plus - komunikat prasowy

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.