1.05.2017 r. kanały 13 Ulica oraz Universal Channel w wersjach SD zostaną wyłączone i zastąpione tymi samymi kanałami w jakości HD.
13 Ulica HD oraz Universal Channel HD nadal będą gwarantowane w pakiecie Film HD, zaś Universal Channel HD dostępny w zamian za Universal Channel w pakiecie Max HD będzie nadawany promocyjnie, czyli bez gwarancji obecności w tym pakiecie.
10 maja 2017r. zostaną uruchomione na satelicie kanały TV6 HD oraz Super Polsat HD, które zastąpią wyłączane z końcem lipca 2017r. ich odpowiedniki w SD.
TV6 HD będzie dostępne z tp. 112 o częstotliwości 10,758 GHz, polaryzacja V, SR: 27500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK
Super Polsat HD będzie dostępny z tp. 132 o częstotliwości 11,158 GHz, polaryzacja V, SR: 27500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK
Ponadto na tp. 112 pojawił się już nowy przekaz Stars.TV, który na dekoderach Cyfrowego Polsatu pojawił się już na tymczasowej pozycji 985, a docelowo trafi na zajmowaną przez dotychczasowy przekaz z tp. 120 o częstotliwości 10,910 GHz, polaryzacja V, SR:27500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK, pozycję 185.
1 maja 2017r. swoje parametry na satelicie Hot Bird zmieni również kanał TVP HD dotychczas odbierany z częstotliwości 11,258GHz, polaryzacji H, SR: 27500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK. Od początku maja kanał będzie równolegle do 30 czerwca 2017r. dostępny z nowego tp. 110 o częstotliwości 10,719GHz, polaryzacja V, SR: 27500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK. Od 1 lipca 2017r. kanał TVP HD będzie już dostępny tylko z nowych parametrów.
Wszystkie powyższe zmiany parametrów zostaną automatycznie pobrane przez dekodery dedykowane Cyfrowego Polsatu, poza przypadkiem włączenia na czuwanie zamiast monitorowanie trybu oszczędzania energii w dekoderze. Wtedy wystarczy uruchomić automatyczne wyszukiwanie kanałów: MENU -> USTAWIENIA -> INSTALACJA -> INSTALACJA KANAŁÓW CYFROWEGO POLSATU.
A może ktoś ma sposób na edycję listy kanałów HD 5500s przy pomocy jakiegoś zewnętrznego programu? Chciałbym pozbyć się tych kanałów, których są oznaczone “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie” (czyli HBO i spółka). Jest na to jakiś sposób? Jak pytam w BOA to nie są pomocni niestety.
Nie, nie ma takiej możliwości. Robisz to ręcznie, dodając kanały do listy “Kanałów Ulubionych”, a później zmieniając kolejność kanałów według własnego uznania.
Szkoda… Gdyby było więcej osób, którym to przeszkadza (niezamówiona oferta handlowa; przecież pokazywanie tego na liście kanałów to ukryta oferta handlowa) to można by do UOKiK próbować. W pojedynkę nie dam rady. Nie jestem prawnikiem szukającym klientów. Za to nie lubię CP udowadniać, że nie jestem wielbłądem – kiedy piszą mi “taką mają ofertę” to nie mają do tego prawa, moim zdaniem. Jak ktoś jeszcze chciałby spróbować to niech się dopisze tutaj 🙂 Jak są inne tematy gdzie CP mówi, że “taką mamy ofertę i co nam zrobisz” (przypomina mi się cytat z Misia – scena w szatni) to może ktoś się odezwie i spróbujemy razem coś wskórać.
czy to oznacza, że 01.09.2017 będę mógł zerwać umowę, w związku z tym, że z Universal Channel HD gaśnie?? Mam pakiet Film HD
W którym miejscu kwietniowego mojego wpisu napisałem o wyłączeniu kanału Universal Channel z oferty z CP uprawniającego do bezkarnego rozwiązania umowy z Cyfrowym Polsatem?
PS. Universal Channel nie kończy nadawania w Polsce 1 września 2017r., tylko 31 grudnia 2017r.
Nie napisałeś nigdzie o tym. Po prostu poszukuję informacji, która gdzieś szczątkowo do mnie dotarła miesiąc temu, że z dniem 01.09.2017 będę mógł zerwać umowę w związku ze zmianą umowy. Poszukuję informacji
Data wyłączenia Universal Channel została zmieniona na koniec 31 grudnia 2017r.