Zmiany programowe w Cyfrowym Polsacie. Wyłączenia kanałów i uruchomienie nowych.

Ponieważ artykuł stał się nieco mało czytelny, przez zamieszanie z zmieniającym się komunikatem o zmianach w ofercie Cyfrowego Polsatu, postanowiłem przeredagować stary wpis i umieścić w nim obowiązujący już tylko ostatni, prawidłowy komunikat operatora. Ponadto okazało się, że pominąłem jeszcze okres gwarantowanego umową kanału Universal Channel (SD). 1 maja 2017r. kanał Universal Channel został zastąpiony kanałem Universal Channel HD i stąd abonenci mający w swoich umowach aktualnie obowiązujących gwarantowany jeszcze Universal Channel w wersji SD, mogą to zrobić bez ponoszenia kary.

Komunikat Cyfrowego Polsatu może być świetnym argumentem do ugrania z Działem Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu atrakcyjnej umowy w zamian za pozostanie z operatorem. Na przykład przez kolejne 12 miesięcy z 3 miesiącami bez opłat. A za 6 miesięcy znowu przedłużyć umowę z bezpłatnymi miesiącami. Lub też może być to świetny sposób na rozstanie się z Cyfrowym Polsatem i skorzystanie z oferty nc+ z nowym dekoderem 4K oraz meczami w 4K na Canal+ Now, Orange (dla klientów IPTV Netflix i Eleven Sports 1 w 4K), Netii, Vectry, itd.

Treść komunikatu:

Informujemy, że z dniem 31.12.2017 r. kanał Universal Channel HD, który dostępny jest na pozycji 49 i 144 zakończy nadawanie na terenie Polski. W miejsce kanału Universal Channel HD zostanie uruchomiony kanał Epic Drama w jakości HD (pozycja 49).

Z dniem 31.12.2017 r. zostanie również wyłączony kanał Blue Hustler dostępny na pozycji 905. W miejsce kanału Blue Hustler zostanie uruchomiony kanał Vivid Touch (pozycja 905).

Z dniem 31.12.2017 r. zostanie wyłączony kanał Moje Polskie Radio dla Abonentów Pakietu Ekstra TV Mobilnej.

Jednocześnie z myślą o naszych Abonentach wciąż wzbogacamy ofertę kanałów telewizyjnych.

01.01.2018 r. do oferty Cyfrowego Polsatu dołączy kanał Epic Drama w jakości HD.

Kanał tematyczny w całości poświęcony światowej klasy serialom kostiumowym z gwiazdorską obsadą. Ponad 600 godzin kontentu w jakości HD, produkcje premierowe oraz nowości.

Wielbiciele tematyki obyczajowej otrzymają dostęp do długo oczekiwanych i wysoko ocenianych produkcji z Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoch, Australii i Kanady. Wybierać będzie można spośród wachlarza gatunków i szerokiej tematyki. Historia, polityka, władza, namiętność, pasja i zbrodnie – to tylko kilka z zapowiadanych wątków. W ofercie nie zabraknie również ekranizacji literatury klasycznej.

Od 01.01.2018 r. ofertę kanałów, skierowanych dla Abonentów powyżej 18 roku życia, wzbogacają także kanały Vivid Touch, Vivid RED HD oraz BrazzersTV.

Mamy nadzieję, że nowe kanały, które dołączą do naszej oferty dostarczą Państwu najlepszych telewizyjnych wrażeń.

Jeżeli kanały Universal Channel HD lub Moje Polskie Radio są gwarantowane w Państwa Umowie lub Aneksie lub korzystają Państwo z Pakietu Rozrywka HD, w którym dostępny jest kanał Blue Hustler i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 30.01.2017 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.

 
Z mojej strony mogę tylko dodać wzór takiego wypowiedzenia oraz informację, że kanał Universal Channel (SD) gwarantowany umową był od 22 listopada 2012r. do 24 czerwca 2014r. w pakiecie Max HD oraz kanał Universal Channel HD gwarantowany umową był od 5 marca 2013r. do 1 października 2015r. oraz 17 stycznia 2017r. do 14 lipca 2017r., w pakiecie Film HD.
Aby móc bezkarnie wypowiedzieć umowę należy wśród swoich wykupionych pakietów (w ramach ostatniej zawartej umowy, aktualnie obowiązującej), mieć obowiązkowy lub dostępny w ramach elastyczności pakiet Max HD z gwarantowanym umową kanałem Universal Channel (SD) lub Film HD z gwarantowanym umową kanałem Universal Channel HD i/lub obowiązkowy przez cały okres umowy pakiet Rozrywka HD z gwarantowanym kanałem Blue Hustler. Wykaz kanałów gwarantowanych znajduje się na ostatniej stronie regulaminu Promocyjnych Warunków Umowy i zazwyczaj jego tytuł zaczyna się od słów: Warunki Oferty ,,Nowy Cyfrowy Polsat…” lub zapytać się operatora, na przykład poprzez ICOK.
Poniżej umieściłem wzór wypowiedzenia umowy:


Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowośćdata
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – wyłączenie z oferty kanały Universal Channel.

Z poważaniem,
czytelny podpis

 

 

 

 

Kiedy umowa zostanie rozwiązana?

Odpowiem na zasadzie przykładu, który datami należy dostosować do swojego przypadku.

Jeśli Twój cykl rozliczeniowy rozpoczyna się każdego 9 dnia miesiąca, to powyższe wypowiedzenie złożone do 8 stycznia 2018r. spowoduje rozwiązanie umowy z końcem 8 stycznia 2018r i nie będziesz musiał już opłacać abonamentu za okres 9 styczeń – 8 luty 2018r. Do 8 lutego 2018r. będziesz miał tez obowiązek zdać udostępniony (nie własnościowy) dekoder wraz z akcesoriami w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży

Jeśli pismo zostanie złożone między 9 a 30 stycznia 2018r., to umowa zostanie rozwiązana 8 lutego 2018r. i za okres od 9 stycznia do 8 lutego 2018r. wymagana jeszcze będzie od Ciebie ostatnia płatność abonamentowa. Do 8 marca 2018r. będziesz miał tez obowiązek zdać udostępniony (nie własnościowy) dekoder wraz z akcesoriami w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub Plusa. Można też w tym terminie wysłać na swój koszt i ryzyko sprzęt do Warszawy na ulicę Łubinową 4a.


 

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Marcin Szczęsny

Instalator od 2006r, posiadający wykształcenie kierunkowe. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

43 thoughts on “Zmiany programowe w Cyfrowym Polsacie. Wyłączenia kanałów i uruchomienie nowych.

  • 20 grudnia 2017 at 00:21
    Permalink

    U mnie powinno przyjść pocztą więc jeżeli nie wysłali lub się zagubił w drodze to nie mają potwierdzenia, jakoś będę z nimi walczył dla zasady bo kwota kary nie jest duża ale wolę ją lepiej spożytkować niż im oddać za darmo jeżeli nie mają racji 🙂 Jutro znów zadzwonię do nich by wszystko powyjaśniać i mam nadzieję że jak znów trafie na tego samego pana co dziś to jutro odpowie na moje pytania zamiast się obrażać 😛 Dzięki za odpowiedzi, jutro po kolejnej “bitwie” dam znać czy cokolwiek udało mi się wywalczyć 🙂 Pozdrawiam Wojtek.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *