Cesja usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu – aktualizacja po 25 maja 2018r.

OD 25 MAJA 2018R. OBOWIĄZUJĄ NOWE ZASADY CESJI UMOWY:

Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) jak i obecnego (cedenta) w punkcie sprzedaży .

Jakie dokumenty są potrzebne?

Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa – Telewizja):

  • dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);

Po uzyskaniu niezbędnych informacji rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje się z zainteresowanymi stronami telefonicznie lub listownie.

 

DO 24 MAJA 2018R. OBOWIĄZYWAŁY PONIŻSZE ZASADY:

Od 02.11.2015 r. zmiana w procesie związanym z przeniesieniem praw i obowiązków na nowego abonenta dla usługi telewizji satelitarnej w  (cesja).

Zmiana ta, w stosunku do obecnie obowiązującego procesu, polega na konieczności wysłania przez Klienta do  dodatkowego dokumentu:

Oświadczenie nowego abonenta

Dokument ten będzie dostępny też dla klienta i możliwy do wydrukowania ze Strefy Abonenta znajdującej się na stronie internetowej  lub w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży .

Niezmiennie pozostaje porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków wraz z kompletem dotychczasowych dokumentów:

  • pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera);
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • dane korespondencyjne nowego abonenta;
  • podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta

Jako klient i potencjalny klient masz prawo zakryć swoje dane zawarte w kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość takie jak zdjęcie, kolor oczu, wzrost, adres zameldowania i wzór podpisu tak, aby były one niewidoczne.

Wzór prośby:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowość, data
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Cesja umowy

Proszę o przeniesienie praw i obowiązków, wynikających z zawartej miedzy mną a Cyfrowym Polsatem, na inną osobę.

Dane cesjonariusza:

Nazwisko i imię:
Adres zameldowania:
Adres korespondencyjny:
PESEL:
Nr telefonu kontaktowego:

Załącznik:

 

Podpis abonenta Podpis cesjonariusza
   

 

 

 

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

27 thoughts on “Cesja usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu – aktualizacja po 25 maja 2018r.

  1. Cyfrowypolsat celowo nie robi cesji wysylaja do punktu cyfrowegopolsatu a tam tez nie chca robic cesji przyjmowac wnioskow robia to specjalnie aby zawierac nowe umowy.jest to niezgodne z przepisami i niech wkoncu sie ktos zajmie tym.tematem.mi odmowiono dwoch cesji jak i listownie i tez w punktach sprxedazy polsatu bylem w kilku i wszedzie to samo

    1. Cyfrowy Polsat zaprzestał robić cesji umów sprzętu własnościowego abonenta, będących w tzw. jej okresie podstawowym, w którym przyznana została jakakolwiek promocja. Dodatkowo cedowane nie są umowy z tzw. puli specjalnej dla stałych abonentów, po ich okresie podstawowym. Chodzi tutaj o umowy z pakietem Rodzinnym HD za 5zł, Familijnym za 20zł, Familijnym Max HD za 30zł, itd.
      W mojej ocenie wzięło się to z nagminnego aktywowania starego, własnościowego sprzętu poprzez podpisanie umowy na takie oferty i wystawianie na sprzedaż takiego sprzętu z jednoczesną cesją umowy, na popularnych portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych.
      Cyfrowy Polsat nie robi problemu z cesją sprzętu własnościowego, który nie jest objęty żadną promocją na pakiety TV.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close