Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa.
Grupa Cyfrowy Polsat wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.
801 08 08 08 – z telefonu stacjonarnego:
699 00 2222 lub 222 127 222 – z telefonu komórkowego
z czatu na www.cyfrowypolsat.pl
mailowo: kontakt@cyfrowypolsat.pl
Sieć salonów i punktów sprzedaży
Otwarte i dostępne dla Państwa są punkty sprzedaży poza centrami handlowymi. Jednak, z uwagi na ciągle zmieniającą się sytuację, przed wizytą w wybranym sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest czynny.
Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie: www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp
Na chwilę obecną punkty w centrach handlowych pozostają zamknięte.
Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego wprowadziliśmy w punktach procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.
W punktach obsługi Klienta wprowadzono nadzwyczajne środki związane z higieną, punkty zostały wyposażone w środki dezynfekcyjne, w tym dezynfekowane mają być m.in. długopisy, klamki, drzwi wejściowe oraz fotele.
Wprowadzono również nowe procedury obsługi Klientów – zgodnie z zasadą, że w punkcie sprzedaży mogą znajdować się tylko Klienci, którzy są obsługiwani.
Będziemy Państwa na bieżąco informować o kolejnych decyzjach.