Informacje 

Informacje dla klientów w związku z koronawirusem – komunikat operatora

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci,

Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa.

Grupa Cyfrowy Polsat wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.

W związku z zaistniałą sytuacją, zachęcamy Państwa do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych, w tym telefonicznie lub elektronicznie:

801 08 08 08 – z telefonu stacjonarnego:

699 00 2222 lub 222 127 222 – z telefonu komórkowego

z czatu na www.cyfrowypolsat.pl

mailowo: kontakt@cyfrowypolsat.pl

Sieć salonów i punktów sprzedaży

Otwarte i dostępne dla Państwa są punkty sprzedaży poza centrami handlowymi. Jednak, z uwagi na ciągle zmieniającą się sytuację, przed wizytą w wybranym sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest czynny.

Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie: www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

Na chwilę obecną punkty w centrach handlowych pozostają zamknięte.

Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego wprowadziliśmy w punktach procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.

W punktach obsługi Klienta wprowadzono nadzwyczajne środki związane z higieną, punkty zostały wyposażone w środki dezynfekcyjne, w tym dezynfekowane mają być m.in. długopisy, klamki, drzwi wejściowe oraz fotele.

Wprowadzono również nowe procedury obsługi Klientów – zgodnie z zasadą, że w punkcie sprzedaży mogą znajdować się tylko Klienci, którzy są obsługiwani.

Będziemy Państwa na bieżąco informować o kolejnych decyzjach.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

Leave a Comment