Informacje dla klientów w związku z koronawirusem – komunikat operatora

0 0
Szanowni Państwo, Drodzy Klienci,

Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa.

Grupa Cyfrowy Polsat wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników.

W związku z zaistniałą sytuacją, zachęcamy Państwa do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych, w tym telefonicznie lub elektronicznie:

801 08 08 08 – z telefonu stacjonarnego:

699 00 2222 lub 222 127 222 – z telefonu komórkowego

z czatu na www.cyfrowypolsat.pl

mailowo: kontakt@cyfrowypolsat.pl

Sieć salonów i punktów sprzedaży

Otwarte i dostępne dla Państwa są punkty sprzedaży poza centrami handlowymi. Jednak, z uwagi na ciągle zmieniającą się sytuację, przed wizytą w wybranym sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest czynny.

Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie: www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

Na chwilę obecną punkty w centrach handlowych pozostają zamknięte.

Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego wprowadziliśmy w punktach procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.

W punktach obsługi Klienta wprowadzono nadzwyczajne środki związane z higieną, punkty zostały wyposażone w środki dezynfekcyjne, w tym dezynfekowane mają być m.in. długopisy, klamki, drzwi wejściowe oraz fotele.

Wprowadzono również nowe procedury obsługi Klientów – zgodnie z zasadą, że w punkcie sprzedaży mogą znajdować się tylko Klienci, którzy są obsługiwani.

Będziemy Państwa na bieżąco informować o kolejnych decyzjach.

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

90 dni TIDAL w Plushu bez opłat - komunikat prasowy

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne – jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji #zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z TIDAL nie będzie pomniejszać pakietu danych. Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, […]