UPC wprowadza nowe zasady w obliczu zagrożenia koronawirusem – komunikat prasowy

Większość pracowników pracuje zdalnie, a UPC zamyka prawie wszystkie punkty sprzedaży, przechodząc na obsługę online i call center.

Zgodnie z decyzjami podjętymi przez administrację państwową, aby wspierać walkę z koronawirusem UPC tymczasowo zamyka punkty sprzedaży w Polsce – zarówno te w centrach handlowych, jak i poza nimi. By zapewnić klientom obsługę i wsparcie, otwarte pozostaną 4 salony w największych aglomeracjach: Warszawie, Gdańsku, Katowicach oraz Krakowie. Firma wprowadziła również szereg zasad i rozwiązań, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników. UPC zapewni pełną obsługę klientów poprzez kanały online oraz call center.

Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Zgodnie z rządową rekomendacją – #zostańwdomu – zamknęliśmy niemal wszystkie punkty sprzedaży w Polsce i wdrożyliśmy pracę zdalną dla większości pracowników UPC. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie

Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

DZIAŁAMY Z TROSKĄ

Od piątku, większość pracowników UPC kontynuuje pracę w trybie zdalnym, z wyłączeniem niewielkiej grupy osób, których obecność w lokalizacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia najwyższego poziomu świadczonych usług i ciągłości prowadzonych działań. Wdrożyliśmy również dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla naszych techników i instalatorów, oparte na oficjalnych zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby proces instalacji był bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników.

SPECJALNE PAKIETY #ZOSTAŃWDOMU

Jesteśmy świadomi kluczowego znaczenia naszych usług internetowych, telewizyjnych i mobilnych dla klientów. By zapewnić klientom dostęp do najlepszej rozrywki i wiedząc, że cenią oni kinowe hity, w naszej usłudze VOD utworzyliśmy dwie specjalne strefy kinowe – jedną dla rodzin i jedną dla dzieci. Można w nich znaleźć najnowsze kinowe hity w specjalnej cenie. Dodatkowo, od poniedziałku 16 marca wszystkie kanały dla dzieci zostaną udostępnione wszystkim klientom usług telewizyjnych. Wspieramy również naszych klientów biznesowych, zapewniając im niezawodne usługi internetowe oraz narzędzia ułatwiające pracę zdalną (np. Softphone), pozostając jednocześnie w pełnej gotowości, by odpowiedzieć na wszelkie potrzeby dotyczące internetu i usług cyfrowych, niezbędnych w ich biznesie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Informacje dla klientów w związku z koronawirusem - komunikat operatora

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci, Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa. Grupa Cyfrowy Polsat wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów oraz Pracowników. W związku z zaistniałą sytuacją, zachęcamy Państwa do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych, w tym telefonicznie lub elektronicznie: 801 08 […]