Utrudnienia w logowaniu do ICOK Cyfrowego Polsatu

0 0

Na stronie Internetowego Centrum Obsługi Klienta pod adresem: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp pojawił się mały problem z logowaniem, spowodowany błędem programistów serwisu internetowego operatora. Po wejściu na stronę ICOK zakładka VOD zasłania pole do wpisania loginu, co jest zobrazowane na poniższym zrzucie ekranu:

icok_logowanie_blad

Rozwiązaniem problemu, do czasu zajęcia się sprawą przez informatyków , jest najechanie kursorem na ikonę domku lub znajdujące się na prawo od niej “”, “”, “”, “VOD“. W ten sposób zniknie baner zasłaniający pole logowania.

AKTUALIZACJA 11.04.2016r.

Problem został rozwiązany przez informatyków .

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

27 thoughts on “Utrudnienia w logowaniu do ICOK Cyfrowego Polsatu

  1. Mam problem z logowaniem…..dobrze wpisuję swoje dane…..a tu nic…Nie chcę już więcej tego Polsatu .Poczekam aż skończy mi się umowa i już nigdy więcej Polsatu ….NIGDY !!!!!

    1. Nie mogę się zalogować do icok nie pamiętam hasła a przy odnowienie hasła wyskakuje niepoprawny format meila.

  2. nie moge zalogowac sie na icok wyskakuje błedne hasło lub loging,,,,a wpisuje poprawnie co moze byc przyczyna

    1. Komunikat o tej treści pojawia się przy wprowadzeniu błędnego loginu (nazwy użytkownika), będącego numerem karty lub adresu email podanego przy rejestracji konta ICOK. Ten sam komunikat pojawia się po wpisaniu błędnego hasła.
      Zakładam, że logujesz się na właściwej stronie.
      Ostatecznie pozostaje kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta w celu zresetowania dostępu do konta ICOK.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Eleven Sports Network w Cyfrowym Polsacie!

Od dnia dzisiejszego (15.04.2016r.) od godz. 15:30 wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymali bezpłatny dostęp do kanałów Eleven HD i Eleven Sports HD w ramach otwartego okna dla abonentów posiadających przynajmniej pakiet Mini HD. Promocja trwa do końca kwietnia.   ELEVEN SPORTS NETWORK jest międzynarodową telewizją oferującą transmisje z rozgrywek sportowych. Jej celem jest zaoferowanie widzom sportu na najwyższym poziomie – najlepszej […]