Od 28 lutego 2018r. użytkownicy dekodera PVR Evobox z wykupioną usługą HBO GO zgłaszają brak dostępu do usługi za pomocą dekodera.
Problem objawia się komunikatem o braku podłączenia internetu do dekodera i numerem błędu 37-1-0.
W tym samym czasie usługa VOD na tym samym dekoderze działa bez najmniejszego problemu.
Moja sugestia jest taka: Monitorujcie dostęp do usługi w swoich dekoderach lub na mojej stronie. Kiedy usługa ponownie zacznie działać pozostanie złożyć reklamację z żądaniem obniżenia proporcjonalnie opłaty abonamentowej. W tym wypadku 1/30 abonamentu za HBO HD HBO GO, za każdy dzień niedziałania usługi.
PS. HBO i Cyfrowy Polsat ponoć pracują nad rozwiązaniem problemu.
AKTUALIZACJA:
13 marca 2018r. Cyfrowy Polsat wysłał do dekoderów Evobox aktualizację oprogramowania o numerze 2.3.0, która ma usunąć problem niedziałającego HBO GO na tychże dekoderach. Źródłem problemu miały być wprowadzone rzekomo zmiany w HBO GO przez samo HBO, które nie poinformowało o nich Cyfrowego Polsatu.
Proszę Was o weryfikację awarii HBO GO na dekoderach Evobox, po wykonaniu przywrócenia ustawień fabrycznych zaktualizowanego dekodera.
AKTUALIZACJA:
14 marca 2018r. możemy uznać za dzień usunięcia awarii HBO GO na dekoderach Evobox. Aktualizacja wysyłana partiami usuwa problem. Dziękuję za odzew w komentarzach. Niestety ostatnio Cyfrowy Polsat jest mocno oszczędny w informowaniu o aktualizacjach, o ich zakresie, etc.
AKTUALIZACJA:
Poniżej umieszczam obiecany przeze mnie wcześniej wzór reklamacji:
Imię i Nazwisko: Adres: PESEL: Nr karty: Nr dekodera: Nr telefonu: |
miejscowość, data |
Biuro Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa |
|
REKLAMACJA Od dnia 28 lutego 2018r. nie mogłem/am korzystać na udostępnionym mi przez Cyfrowy Polsat dekoderze PVR Evobox, z wykupionej usługi HBO GO, w wyniku awarii po Państwa stronie, która została usunięta aktualizacją oprogramowania dekodera w dniu 14 marzec 2018r. W związku z powyższym, na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług przez Cyfrowy Polsat oraz Regulaminu Usługi HBO GO, wnoszę o rekompensatę za brak dostępu do usługi w wysokości jednomiesięcznej opłaty za pakiet HBO HD HBO GO. |
|
z poważaniem | |
czytelny podpis |
Problem jest już istotnie rozwiązany – aktualizacja będzie rozsyłana stopniowo . Aby sprawdzić na dekoderze czy została pobrana należy wejść w ustawienia > informacje > szczegóły sprzętowe > dekoder- w polu id pobierania powinna być wartość 65.29503 . Taką odpowiedź uzyskałem niedawno od CP . Pozdrawiam Darek Siekański .
HBO zaczęło działać poprawnie
O godz. 15 pojawiła się aktualizacyjna , która przywróciła HBO
Witam, nie przywracałem ustawień fabrycznych tylko wyłączyłem dekoder z prądu na kilka minut i HBO GO zaczęło działać. Zobaczymy jak długo
Panie Marcinie dziękuję za pomoc ws reklamacji. Dekoder pracuje poprawnie.
Proszę bardzo. Polecam obserwować moją stronę. 🙂