Awaria HBO GO w dekoderach Evobox – USUNIĘTA

Od 28 lutego 2018r. użytkownicy dekodera PVR Evobox z wykupioną usługą HBO GO zgłaszają brak dostępu do usługi za pomocą dekodera.

Problem objawia się komunikatem o braku podłączenia internetu do dekodera i numerem błędu 37-1-0.

W tym samym czasie usługa VOD na tym samym dekoderze działa bez najmniejszego problemu.

Moja sugestia jest taka: Monitorujcie dostęp do usługi w swoich dekoderach lub na mojej stronie. Kiedy usługa ponownie zacznie działać pozostanie złożyć reklamację z żądaniem obniżenia proporcjonalnie opłaty abonamentowej. W tym wypadku 1/30 abonamentu za HBO HD HBO GO, za każdy dzień niedziałania usługi.

PS. HBO i Cyfrowy Polsat ponoć pracują nad rozwiązaniem problemu.

AKTUALIZACJA:

13 marca 2018r. Cyfrowy Polsat wysłał do dekoderów Evobox aktualizację oprogramowania o numerze 2.3.0, która ma usunąć problem niedziałającego HBO GO na tychże dekoderach. Źródłem problemu miały być wprowadzone rzekomo zmiany w HBO GO przez samo HBO, które nie poinformowało o nich Cyfrowego Polsatu.

Proszę Was o weryfikację awarii HBO GO na dekoderach Evobox, po wykonaniu przywrócenia ustawień fabrycznych zaktualizowanego dekodera.

AKTUALIZACJA:

14 marca 2018r. możemy uznać za dzień usunięcia awarii HBO GO na dekoderach Evobox. Aktualizacja wysyłana partiami usuwa problem. Dziękuję za odzew w komentarzach. Niestety ostatnio Cyfrowy Polsat jest mocno oszczędny w informowaniu o aktualizacjach, o ich zakresie, etc.

AKTUALIZACJA:

Poniżej umieszczam obiecany przeze mnie wcześniej wzór reklamacji:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:
miejscowośćdata
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

REKLAMACJA

Od dnia 28 lutego 2018r. nie mogłem/am korzystać na udostępnionym mi przez Cyfrowy Polsat dekoderze PVR Evobox, z wykupionej usługi HBO GO, w wyniku awarii po Państwa stronie, która została usunięta aktualizacją oprogramowania dekodera w dniu 14 marzec 2018r.

W związku z powyższym, na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług przez Cyfrowy Polsat oraz Regulaminu Usługi HBO GO, wnoszę o rekompensatę za brak dostępu do usługi w wysokości jednomiesięcznej opłaty za pakiet HBO HD HBO GO.

z poważaniem
czytelny podpis

23 thoughts on “Awaria HBO GO w dekoderach Evobox – USUNIĘTA

  1. Otrzymałem odpowiedź od CP , nie znają czasu usunięcia usterki podkreślając , że usterka dotyczy tylko evoboxa i zachęcając do oglądania HBO GO na innych platformach . Pozdro-Darek Siekański.

  2. Dziękuję Panie Marcinie, niezależnie od kroków które podejmę, będę zaglądał na to firum i śledził postępy, pozdrawiam 🙂

  3. Ja napisałem w icok sprawę brak realizacji usługi zgodnej z umową. Dalej napisałem iż bede rościć żądanie rekompensaty lub upadku umowy włącznie. Odp. polsatu cyfrowego przedstawiła że mogę korzystać z hbo go na urządzeniu mobilnym i nie pomniejsza to użyteczności usługi.
    Moja odpowiedź podniosła wątek braku realizacji zakupionej usługi na telewizorze i że jest to główną funkcjonalność którą akceptuję. Dodałem zrzut ekranu. Icok z usługi urządzenia mobilne ze wskazaniem iż jest nieaktywne, i roszczę rekompensatę z tego powodu. Oficjalnie polsat odstąpił z płatności za hbo go w wysokości 20 zł. Tutaj można rewidować temat UOKIEM ale nie ma potrzeby skoro rozpatrują sprawę pozytywnie. Piszcie posty w icok. 20 zł to słuszna rekompensata a nie jak pisze autor 1/30. Ty rościsz, ty korzystasz, ty akceptujesz proponowane rozwiazania.

    1. 1/30 za każdy dzień braku działania usługi przewiduje Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu. Jeśli usługa nie będzie działała cały miesiąc, to ile w ten sposób można uzyskać rabatu?

  4. Na satkurierpl pojawiła się informacja (niestety niepotwierdzona przez CP) , że wina za usterkę leży po stronie HBO , który wprowadzał nowości w interfejsie i ustawieniach aplikacji bez porozumienia z CP . Usterkę ponoć rozwiązuje ponowna aktualizacja oprogramowania , która aktualizuje tylko aplikację HBO GO nie zmieniając numeracji ( pozostaje 2.3.0). Rozwiązanie problemu nastąpiło ponoć wczoraj , u mnie niestety żadnych zmian .Pozdrawiam.

    1. Dziękuję za informację. Dlatego dopytuję, bo do mnie też docierają informacje, że jednak nadal nie działa HBO GO. Czy po pobraniu aktualizacji wykonywałeś przywrócenie ustawień fabrycznych?

    1. u mnie jest podobnie dekoder nie widzi nowej aktualizacji a przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Czarny ekran na kanałach P1, Tele5, Nowela TV, Water Planet - USUNIĘTA

W dniu dzisiejszym (8 marzec 2018r.), kanały P1, Tele5, Nowela TV, Water Planet należące do spółki Polcast Television “zawiesiły” nadawanie poprzez satelitę Hot Bird z częstotliwości 11662MHz, polaryzacja pionowa. Póki co brak oświadczenia, czy to awaria, czy jednak problemy finansowe nadawcy. Aktualnie na kanałach emitowany jest czarny ekran. Dla formalności […]