Pojawiają się głosy, że Cyfrowy Polsat ma awarię i nic z tym nie robi, ale żadnej awarii w Cyfrowym Polsacie nie ma. Są za to opady mokrego śniegu. Porównując mapę opadów z mapą zgłoszeń braku sygnału mamy tego potwierdzenie.
Należy pamiętać, że czasza nawet tylko częściowo przysypana, oblepiona śniegiem lub konwerter (promiennik) zasypany śniegiem, nie są w stanie prawidłowo odbierać sygnału satelitarnego. A jeśli dołożymy do tego już wcześniej wykonany nieprecyzyjny montaż lub naturalne, delikatne odstrojenie się anteny pod wpływem wiatru, obciążeniem ciężkim, mokrym śniegiem, to mamy idealny przepis na brak sygnału z jakiejkolwiek anteny satelitarnej.
Ciężki, mokry śnieg może również wyrywać przewody antenowe z wtyczek, jeśli przewody są źle zarobione i nieprawidłowo ułożone.
Wszyscy mieszkający w rejonie opadów śniegu w pierwszej kolejności powinni sprawdzić ośnieżenie anteny, potem resztę instalacji antenowej.
OD 2 miesiecy w niektórych lokalizacjach nie mozna ogladać filmów w HBO GO. To chyba awaria. Polsat przeciaga sprawe i od miesiaca nie potrafi rozwiazać problemu.
Bo to niekoniecznie jest problem Cyfrowego Polsatu, tylko dostawców łącza, do którego podłączone są serwery HBO GO, jak i łącza dostawców łącza odbiorców. Tutaj wygląda, że jest jakieś wąskie gardło na łączach. Dekodery różnych operatorów korzystają z innych serwerów HBO GO (w Cyfrowym Polsacie nawet Evobox korysta z innych serwerów niż HDxx00), aplikacje HBO GO korzystają z innych serwerów, komputery również korzystają z innych serwerów.
Ja mam na przykład internet z Plusa i HBO GO działa bez problemu na HD5500s.