Od 29.12.2014r. we wszystkich umowach dla nowych klientów zawartych od tego dnia na obowiązuje nowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc.

W sierpniu 2015 roku zakończył się również proces informowania obecnych abonentów o zmianie okresu wypowiedzenia umowy z dotychczasowych 3 lub 2 miesięcy na 1 miesiąc, a dokładnie 1 cykl rozliczeniowy, który obowiązuje już wszystkich bez wyjątków.

 

Mówi o tym zapis:

6. Warunki rozwiązania Umowy
6.1 Abonent i Cyfrowy Polsat są uprawnieni do rozwiązania Umowy za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi jeden (1) Okres Rozliczeniowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego.
6.3 W przypadku gdy przy zawarciu Umowy Abonent otrzymał Sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat, Abonent jest zobowiązany do zwrotu tego Sprzętu, na własny koszt, w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu lub na adres Biura Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualna lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu jest dostępna na stronie operatora oraz pod numerem infolinii Centrum Obsługi Klienta.
Wzór wypowiedzenia umowy można znaleźć tutaj.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 9
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •