TVP1, TVP2, TVN24, TVN Turbo i TVN Style w jakości SD – Tego kanału nie ma w twoim abonamencie

19 lipca 2016 roku Cyfrowy Polsat zablokował abonentom dostęp do dubli pięciu kanałów w jakości SD.

Są to:
TVP1 – pozycja 502
TVP2 – pozycja 503
TVN24 – pozycja 510
TVN Turbo – pozycja 511
TVN Style – pozycja 512

Póki co Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu informuje, że brak dostępu jest tylko czasowy. Jednocześnie informując, że w najbliższych miesiącach zostanie zakończone ich nadawanie.

W/w kanały należą do grupy kanałów, które przestały być gwarantowane umową ponad 2 lata temu, tj. 24 czerwca 2014 roku, o czym pisałem tutaj. W związku z czym można podejrzewać, że dzisiejszy ruch Cyfrowego Polsatu jest w celu wysondowania, czy osoby, które mają jeszcze jakimś cudem te kanały gwarantowane, zauważą ich wyłączenie. Jeśli zauważą, to skontaktują się z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta, które zaproponuję “specjalnie przygotowaną dla takich abonentów ofertę promocyjną”, jednocześnie pozbawiając ich gwarancji dostępności tych kanałów.

Życzę udanych targów o jak najkrótszą umowę (15, a po złożeniu wypowiedzenia 12 miesięcy) z bezpłatnymi miesiącami. Nie dajcie się złapać na pierwszą, zazwyczaj najgorszą ofertę.

10 thoughts on “TVP1, TVP2, TVN24, TVN Turbo i TVN Style w jakości SD – Tego kanału nie ma w twoim abonamencie

  1. Dobrze, ze jeszcze tylko rok umowy mi został… od razu wypowiem jak będzie taka mozliwość 🙂

  2. W swojej umowie, w składzie pakietów, mam jak byk “TVN Turbo” (bez “HD”). Najciekawsze jest to, że umowa jest z marca 2015. Na pewno spróbuję zerwać umowę i przenieść się do Orange. Pytanie tylko co w takim przypadku z pozostałymi częściami pakietu smart dom (internet, telefon)?

    1. Jeśli TV jest umową uprawniająca do rabatów, to na pozostałych usługach rabat zostanie wyłączony. Jeśli TV jest umową uprawnioną do rabatów, to ważna jest wersja SmartDOM-u, bo rabaty się przesuną lub również zostaną wyłączone.

  3. Na razie te programy mam dostępne, ale… Dlaczego rabat na pozostałych usługach ma być wyłączony, jeśli umowa jest zrywana z winy CP? Niestety TV jest umową podstawową. Wychodzi na to, że CP może zrobić wszystko, nawet ograniczyć pakiet do 1 programu a ja nie mogę zrezygnować z umowy jeśli nie chcę stracić rabatów? Najlepsze rozwiązanie dla mnie to zgoda CP na rezygnację ze wszystkich umów.

    1. Warunkiem uzyskania rabatów jest posiadanie umowy uprawniającej do nich. Jeśli umowa uprawniająca jest rozwiązana (nie ważne z jakiego powodu), to kończy się jednocześnie prawo do rabatów.

    2. Tego typu programy rabatowe są dla firm, a nie dla jej klientów. ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Kanały z portfolio AXN w „otwartym oknie” w Cyfrowym Polsacie - komunikat prasowy

Od dzisiaj do 31 października br. abonenci Cyfrowego Polsatu korzystający minimum z pakietu Mini HD, lubiący inspirujące, pełne akcji, intryg i tajemnic filmy oraz seriale, otrzymają w ramach „otwartego okna” dostęp do 5 fascynujących kanałów: AXN, AXN HD, AXN Black, AXN White, AXN Spin HD. Wybrane seriale oraz 4 kanały w jakości HD z portfolio AXN dostępne będą również bez dodatkowych opłat […]