Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat abonamentu

Dzisiaj w ICOK powitał mnie komunikat od Cyfrowego Polsatu:

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 15 lipca 2019 roku zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu. Prosimy o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który możecie Państwo sprawdzić w zakładce Płatności. Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.

Jeśli macie ustawione stałe zlecenie w swoim banku, to koniecznie zaktualizujcie numer rachunku na ten podany w ICOK, w zakładce PŁATNOŚCI:

Przez krótki czas Cyfrowy Polsat będzie jeszcze transferował środki wpłacone na stare numery kont, na nowe rachunki bankowe. Ja jednak zalecam jak najszybszą aktualizację w stałych zleceniach, szybkich przelewach, szablonach.

Jeśli z jakiegoś powodu nie macie założonego konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, to nowy numer konta możecie odczytać na 999 kanale dekoderów z serii Evobox oraz starszych dekoderów z serii HDxx00.

Nowy numer konta otrzymaliście też prawdopodobnie już lub otrzymacie w najbliższym czasie jako wiadomość SMS na numer telefonu podany operatorowi do kontaktu. Drugą formą elektronicznego powiadomienia o nowym numerze konta jest wiadomość wysłana na adres email podany Cyfrowemu Polsatowi przez abonenta.

Tradycyjny list, dostarczany przez Pocztę Polską jest “zarezerwowany” dla abonentów, którzy nie podali operatorowi żadnego kontaktu do siebie w formie elektronicznej, czyli nie jest znany Cyfrowemu Polsatowi numer telefonu, adres email, brak konta ICOK. Listownie o zmianie rachunku, w naturalny sposób zostaną oczywiście poinformowani abonenci zamawiający blankiety do wpłaty.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

36 opinii w temacie “Zmiana numeru rachunku bankowego do wpłat abonamentu

  1. Dlaczego nie można dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta. Dzwonię na dwa numery i ciągle jak wybieram 5 to nie znaleziono numeru, a jak dzwonie na drugi numer po chwili zostaję rozłączona. Wysłałam opłatę za telewizję na stare konto i chciałam się dowiedzeć co teraz zrobić.

  2. Dzis pokazal sie na moim telewizorze komunikat, ze oplaty nalezy dokonywac na konto…..i koniec…Komunika znikl….Moje pytanie brzmi….Na jakie konto nalezy teraz robic oplaty ?

    1. ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta), na stronie Cyfrowego Polsatu, kanał 999 na dekoderach HDxx00 oraz serii Evobox, Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dowolny punkt sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa.

  3. nie dostaję faktur i nie wiem na jakie konto mam wpłacać abonamenty za internet i telewizję . Uzyskanie tych wiadomości jest utrudnione . to jakaś paranoja

  4. Nie mam nowego numeru konta .Nie mogę się zalogować na icok ,
    Proszę o przesłanie mi na e-mail nr nowego konta
    Z poważaniem .

  5. dlaczego nie otrzymałam pisemnego powiadomienia o zmianie konta? nie wiem na jakie mam wpłacać opłatę abonamentową

    1. Nowy numer konta masz podany w/na:
      – ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) – informacja stale dostępna;
      – na kanale 999 dekoderów HDxx00 i Evobox – informacja stale dostępna;
      – SMS/email od operatora (jeśli był podany operatorowi prawidłowy numer telefonu i/lub email);
      – TBOK (Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta) – informacja stale dostępna;
      – listowna informacja z nowymi drukami wpłaty wysyłana jest do klientów, którzy mają zamówienie na papierowe druki wpłaty i nie korzystają z elektronicznego kontaktu z operatorem;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close