CBS Action tylko do końca roku w Cyfrowym Polsacie.

Informacje o wycofaniu kanału CBS Action z polskiego rynku można było już usłyszeć w październiku tego roku, ale nie było pewne jak się ma sprawa w Cyfrowym Polsacie. Wielu do dzisiaj pamięta historię kanału Romatica w słonecznej platformie satelitarnej, ale jest już oficjalne stanowisko operatora i w związku z tym przekazuję je również Wam z krótką instrukcją co możecie z tym zrobić.

Do 31 grudnia 2019r. kanał będzie nadal dostępny na pozycji 199 listy kanałów operatora, a od 1 stycznia 2020r. zostanie on wyłączony i usunięty z listy kanałów. W związku z powyższym każdemu abonentowi, który w swojej aktualnie obowiązującej umowie ma abonowany na stałe lub w wariancie elastycznym pakiet Film HD (nowa umowa lub aneks – przedłużenie umowy) i posiada kanał CBS Action w wykazie kanałów gwarantowanych w pakiecie Film HD, po jego wyłączeniu będzie przysługiwało prawo do wypowiedzenia umowy, bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez naliczania tzw. “kary umownej” przez operatora, w terminie do 30 dni od wyłączenia kanału.

Kanał CBS Action wymieniony w wykazie kanałów gwarantowanych umową.
Kanał CBS Action wymieniony w wykazie kanałów gwarantowanych umową.

Od 1 stycznia 2020r. będzie można zatem złożyć w dowolnym punkcie Cyfrowego PolsatuPlusa, wysłać pocztą tradycyjną lub po prostu złożyć oświadczenie poprzez ICOK, o treści:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowośćdata
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – wyłączenie z oferty kanały CBS Action.

Z poważaniem,
podpis

Kiedy zostanie rozwiązana umowa?

Z końcem okresu rozliczeniowego, w którym zostanie złożone takie wypowiedzenie umowy. Posłużę się przykładem:

W moim przypadku cykl rozliczeniowy kończy się ósmego dnia miesiąca, więc jeśli złożę takie wypowiedzenie między 1 a 8 stycznia 2020r., to 9 stycznia 2020r. moja umowa zostanie rozwiązana bez żadnych konsekwencji dla mnie. Pozostaje tylko w ciągu 30 dni zdać w dowolnym punkcie Cyfrowego Polsatu lub Plusa wypożyczony mi dekoder, aby nie narazić się na karę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu operatora.

Analogicznie składając wypowiedzenie między 9 stycznia a 30 stycznia, moja umowa zostanie rozwiązana 9 lutego 2020r.

Co można “ugrać” na takim wypowiedzeniu?

W sytuacji, kiedy chcemy “ugrać” na wyłączeniu gwarantowanego kanału nowe, atrakcyjne warunki umowy, sugeruję nie składać wypowiedzenia na 2-3 dni przed końcem cyklu rozliczeniowego, bo może zabraknąć czasu na negocjacje z Działem Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu pod numerem telefonu 222 127 128. Nie negocjujemy z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 222 127 222.

U konsultanta Działa Utrzymania Klienta będą dostępne oprócz standardowych ofert, oferty z umową na 12 miesięcy w każdej konfiguracji pakietowej, z cenami cennikowymi, z 3 miesiącami za 0zł, bez wymiany dotychczasowego dekodera. Jeśli przedłużenie umowy będzie połączone z wymianą dekodera, to okres bezpłatny skróci się do jednego miesiąca.

Ponadto dostępne będą też oferty z umową na 24 miesiące, 3 miesiące bez opłat i niższą, niestandardową ceną za pakiet, bez wymiany dekodera:

  • Rodzinny HD za 5zł miesięcznie;
  • Familijny HD za 20zł miesięcznie;
  • Familijny Max HD za 30zł miesięcznie;
  • Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 50zł miesięcznie;
  • Premium za 80zł miesięcznie;

ERRATA:

Cyfrowy Polsat już przyjmuje wypowiedzenia w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Jeszcze dzisiaj zasiądę, aby opisać Wam mój proces wypowiedzenia i przedłużenia umowy na satysfakcjonujących mnie warunkach, który jest już za mną.

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

54 thoughts on “CBS Action tylko do końca roku w Cyfrowym Polsacie.

  1. Złożyłam wypowiedzenie dziś o 12 przez ICOK i o 14 zadzwonili do mnie z nową ofertą 🙂 place mniej i mam 3 miesiące darmowe 🙂

  2. Edit:
    Zadzwoniłem do cyfrowego Polsatu i udało się dzis l;) po tygodniu walki z CP udało się rozwiązać umowę 😉 2 lutego będę wolny :D. Dziękuję za pomoc i życzę powodzenia 😉

  3. E-mail od Cyfrowego Polsatu
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informujemy, że umowy można wypowiadać z powodu wycofania kanału CBS ACTION do dnia 30.01.2020 roku. Jeśli chce Pani wypowiedzieć umowę z tego powodu prosimy o potwierdzenie w wiadomości zwrotnej.

  4. Coś tu nie pasuje z terminem wypowiedzenia …obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia a tu opisane jest że “W moim przypadku cykl rozliczeniowy kończy się ósmego dnia miesiąca, więc jeśli złożę takie wypowiedzenie między 1 a 8 stycznia 2020r., to 9 stycznia 2020r. moja umowa zostanie rozwiązana bez żadnych konsekwencji dla mnie. Pozostaje tylko w ciągu 30 dni zdać w dowolnym punkcie Cyfrowego Polsatu lub Plusa wypożyczony mi dekoder, aby nie narazić się na karę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu operatora.

    Analogicznie składając wypowiedzenie między 9 stycznia a 30 stycznia, moja umowa zostanie rozwiązana 9 lutego 2020r.”

    a Polsat twierdzi że obowiązuje miesięczny okres ..czyli np:jak w moim przypadku płatność przypada na 27 dzień miesiąca to wypowiadając umowę np:20 danego miesiąca (stycznia) to wypowiedzenie skutkuje dopiero z dniem 27(luty) …i to by pasowało bo przecież opłatę wnosi się do przodu …???

    1. (…) “każdemu abonentowi, który w swojej aktualnie obowiązującej umowie ma abonowany na stałe lub w wariancie elastycznym pakiet Film HD (nowa umowa lub aneks – przedłużenie umowy) i posiada kanał CBS Action w wykazie kanałów gwarantowanych w pakiecie Film HD, po jego wyłączeniu będzie przysługiwało prawo do wypowiedzenia umowy, bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez naliczania tzw. “kary umownej” przez operatora, w terminie do 30 dni od wyłączenia kanału. (…)
      BEZ okresu wypowiedzenia, BEZ “tzw. kary umownej” – opisuje to regulamin świadczenia usług Cyfrowego Polsatu, sama umowa zawarta z Cyfrowym Polsatem. A wszystko to na podstawie ustawy “Prawo Telekomunikacyjne”.
      W artykule opisującym moją drogę od wypowiedzenia umowy do jej przedłużenia, opisanym tutaj: https://icyfrowypolsat.pl/takiego-powodu-przedluzenia-umowy-z-cyfrowym-polsatem-nie-moglem-sobie-odmowic/ zacytowałem konkretny punkt regulaminu operatora. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

Takiego powodu przedłużenia umowy z Cyfrowym Polsatem nie mogłem sobie odmówić

Moim powodem do przedłużenia umowy z Cyfrowym Polsatem stała się zapowiedź wyłączenia gwarantowanego moją umową kanału CBS Action (pisałem o tym tutaj). W sumie moja operacja została przyśpieszona o dwa tygodnie, bo po 9 grudnia i tak bym składał wypowiedzenie, tylko w normalnym trybie, z perspektywą przedłużenia umowy na 15 miesięcy oraz 3 miesiącami bez opłat. Ale skoro nadawca kanału postanowił wycofać się z polskiego rynku i tym samym operator przyjął […]