CBS Action tylko do końca roku w Cyfrowym Polsacie.

Informacje o wycofaniu kanału CBS Action z polskiego rynku można było już usłyszeć w październiku tego roku, ale nie było pewne jak się ma sprawa w Cyfrowym Polsacie. Wielu do dzisiaj pamięta historię kanału Romatica w słonecznej platformie satelitarnej, ale jest już oficjalne stanowisko operatora i w związku z tym przekazuję je również Wam z krótką instrukcją co możecie z tym zrobić.

Do 31 grudnia 2019r. kanał będzie nadal dostępny na pozycji 199 listy kanałów operatora, a od 1 stycznia 2020r. zostanie on wyłączony i usunięty z listy kanałów. W związku z powyższym każdemu abonentowi, który w swojej aktualnie obowiązującej umowie (nowa umowa lub aneks – przedłużenie umowy), posiada kanał CBS Action w wykazie kanałów gwarantowanych w pakiecie, po jego wyłączeniu będzie przysługiwało prawo do wypowiedzenia umowy, bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez naliczania tzw. “kary umownej” przez operatora, w terminie do 30 dni od wyłączenia kanału.

Kanał CBS Action wymieniony w wykazie kanałów gwarantowanych umową.
Kanał CBS Action wymieniony w wykazie kanałów gwarantowanych umową.

Od 1 stycznia 2020r. będzie można zatem złożyć w dowolnym punkcie Cyfrowego PolsatuPlusa, wysłać pocztą tradycyjną lub po prostu złożyć oświadczenie poprzez ICOK, o treści:

Imię i Nazwisko:
Adres:
PESEL:
Nr karty:
Nr dekodera:
Nr telefonu:

miejscowośćdata
Biuro Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

WYPOWIEDZENIE UMOWY

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A., bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu – wyłączenie z oferty kanały CBS Action.

Z poważaniem,
podpis

Kiedy zostanie rozwiązana umowa?

Z końcem okresu rozliczeniowego, w którym zostanie złożone takie wypowiedzenie umowy. Posłużę się przykładem:

W moim przypadku cykl rozliczeniowy kończy się ósmego dnia miesiąca, więc jeśli złożę takie wypowiedzenie między 1 a 8 stycznia 2020r., to 9 stycznia 2020r. moja umowa zostanie rozwiązana bez żadnych konsekwencji dla mnie. Pozostaje tylko w ciągu 30 dni zdać w dowolnym punkcie Cyfrowego Polsatu lub Plusa wypożyczony mi dekoder, aby nie narazić się na karę za brak lub zwłokę w zwrocie sprzętu operatora.

Analogicznie składając wypowiedzenie między 9 stycznia a 30 stycznia, moja umowa zostanie rozwiązana 9 lutego 2020r.

Co można “ugrać” na takim wypowiedzeniu?

W sytuacji, kiedy chcemy “ugrać” na wyłączeniu gwarantowanego kanału nowe, atrakcyjne warunki umowy, sugeruję nie składać wypowiedzenia na 2-3 dni przed końcem cyklu rozliczeniowego, bo może zabraknąć czasu na negocjacje z Działem Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu pod numerem telefonu 222 127 128. Nie negocjujemy z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 222 127 222.

U konsultanta Działa Utrzymania Klienta będą dostępne oprócz standardowych ofert, oferty z umową na 12 miesięcy w każdej konfiguracji pakietowej, z cenami cennikowymi, z 3 miesiącami za 0zł, bez wymiany dotychczasowego dekodera. Jeśli przedłużenie umowy będzie połączone z wymianą dekodera, to okres bezpłatny skróci się do jednego miesiąca.

Ponadto dostępne będą też oferty z umową na 24 miesiące, 3 miesiące bez opłat i niższą, niestandardową ceną za pakiet, bez wymiany dekodera:

  • Rodzinny HD za 5zł miesięcznie;
  • Familijny HD za 20zł miesięcznie;
  • Familijny Max HD za 30zł miesięcznie;
  • Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 50zł miesięcznie;
  • Premium za 80zł miesięcznie;

ERRATA:

Cyfrowy Polsat już przyjmuje wypowiedzenia w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Jeszcze dzisiaj zasiądę, aby opisać Wam mój proces wypowiedzenia i przedłużenia umowy na satysfakcjonujących mnie warunkach, który jest już za mną.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

28 thoughts on “CBS Action tylko do końca roku w Cyfrowym Polsacie.

  1. Czytając umowę i regulaminy nigdzie nie można natrafić na pojęcie kanały Gwarantowane w Umowie i stąd była moja niepewność.

  2. 05,12,2019 napisalem do icok o rozwiązanie umowy, na drugi dzień już dzwonił do mnie konsultant bym podpisał nową umowę, powiedział mi ze moja umowa konczy się z daniem 12.01,2020 i mam czas na oddanie sprzętu 30 dni , czy ja mam do 12 stycznia możliwość oglądania, czy do czasu oddania sprzętu?

    1. Kanały będą aktywne, tak długo, jak długo obowiązywać będzie umowa. I jak dobrze zrozumiałem oraz prawidłowo założyłem wypowiedzenie złożone z powodu wyłączenia CBS Action, to umowa rozwiązana zostanie 12 grudnia 2019r. 30 dni na zwrot dekodera będzie w tej sytuacji do 10 stycznia 2020r.
      Mnie jednak nie było przy rozmowie z konsultantem Działu Utrzymania Klienta. 😉

  3. Tak umowa rozwiązana z tytułu wyłączenia cbs ale kolsuntant w rozmowie mi powiedział że umowa mi się skończy 12 stycznia , więc muszę zapłacić jeszcze za okres od 12 grudnia do 12 stycznia, pisma jeszcze nie dostałem, tylko że przyjęte moje zgloszenie i kolsuntant mi powiedział że umowa będzie zakończona w styczniu

    1. Wygląda na to, że ktoś w Cyfrowym Polsacie przeczytał ze zrozumieniem Regulamin Świadczenia Usług.
      Choć jeszcze nie wszystko prawidłowo interpretują. 😉

  4. Dobra pomijamy ten jeden miesiąc, ake kary za zerwanie umowy mi nie przybiją ?wysłałem im rezygnację z tytułu cbs

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close