Poradniki 

Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją (zakładam oczywiście brak zaległości płatniczych):

  1. Upewnić się czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  3. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  4. Jeśli wykonanie kroków 1-3 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  5. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  6. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  7. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222.

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania oraz sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie od dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Zbyt słaby sygnał z anteny może być jednym z powodów długiego oczekiwania na aktywację karty. Zbyt słaby sygnał, to pasek jakości poniżej 50%.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 5
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

121 Thoughts to “Instrukcja aktywowania dekodera satelitarnego Cyfrowego Polsatu”

  1. Anonim

    @ Roman
    Jeżeli masz Multiroom, a nie chcesz kart przekładać to idź do punku, aby wymienili Tobie na dekoder Evobox HD który łączy się po WI-FI – bezprzewodowo lub poprzez kabel Ethenrnet z internetem w celu autoryzacji dekoderów.

    1. Piotr

      Wszystko fajnie tylko jest problem z dekoderem EVOBOX, który się zawiesza i NIE DZIAŁA
      W obsłudze technicznej informują o problemie z oprogramowaniem , które może zostanie rozwiązane z nową aktualizacją ale oczywiście nikt nie wie kiedy ma nastąpić.
      Brak problemów z dekoderami EVOBOX PVR i EVOBOX LITE, bo mają starsze oprogramowanie.

  2. Anonim

    Masakra z tym polsatem, w poniedziałek ide odać ten badziew. w nc+ bez problemu w 3 min miałem wszystkie programy.

  3. Urszula

    Dzień dobry. Panie Marcinie. Kilka dni temu opisywałam mój problem z dekoderem EVO BOX. Przypomnę. 26 marca zepsuł mi się dekoder. Razem z panem z infolinii staraliśmy się go uruchomić. Pan z infolinii stwierdził, że dekoder rzeczywiście nadaje się do wymiany. I złożył taką dyspozycję. W sobotę 28 marca dostałam info z CP że wymiana dekodera zostanie zrealizowana w ciągu 7 dni roboczych. dostałam nu,mer listu przewozowego. Jak go wpisuję w śledzenie FEDEX nic nie wyskakuje. Żadnego statusu. Myślę, że nie zamierzają go wysłać. Dziś mija 7 dni roboczych. Jestem sama, nie mam rodziny. Telewizja to jedyne okno na świat w tym czasie. Co mogę zrobić. Panie Marcinie nie zawsze mam dostęp do tej strony i do komputera. Proszę o ludzką i rzetelną wiadomość na meila zmoderowany@spoko.pl Pozdrawiam.

    1. Marcin Szczęsny

      Coś musiało pójść nie tak po stronie Cyfrowego Polsatu. Proponuję przez ICOK lub telefonicznie skontaktować się z Cyfrowym Polsatem i wyjaśnić sprawę.

  4. Urszula

    Do końca umowy zostało mi 12 miesięcy. Proszę mi pomóc.

  5. Urszula

    Nowi klienci dostają dekodery w 1 do 3 dni. Sprawdziłam u znajomych. Czyli firma działa i wysyłają… A starzy klienci??????

Leave a Comment