Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  3. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  4. Jeśli wykonanie kroków 1-3 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  5. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  6. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  7. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222.

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale.

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Błąd 04, Błąd 09, Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta zrób tzw. reset wtyczkowy, czyli odłącz dekoder na kilka chwil od zasilania oraz sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego) na pilocie od dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

15 thoughts on “Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

  1. Witam Ja mam inny problem ze np raz kanal Boomerang byl a raz tego kanalu nie ma w twoim abonencie tak samo jest z kanalem 22 raz jest dluzszy czas a raz tego kanalu… Czemu tak sie dzieje??? N

  2. Witam dostałem kurierem nowy dekoder evobox lite od wczoraj od godz. 9 jest na programie 1 polsat komunikat tego programu nie ma w twoim abonamencie błąd E017-0, interweniowałem już 3 razy w TBOK , dziś rano to samo w nocy był załączony na 1 programie , dekoder bez dostępu do internetu, ustawienia domyślne nic nie dają, siła sygnału 80% jakość 60% co mam zrobić jeszcze. Pozdrawiam Genio

    1. mam ten sam problem (i tez z multiroomem) ,dzwonie ,chodze po punktach C.P i nic.Tak juz od 1,5 miesiaca. Wszedzie te same pytania i zero konkretów.Nadal mam zablokowany dekoder evobox lite .Co robic ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close