Poradniki 

Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
  3. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  4. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  5. Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  6. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  7. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  8. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

20 Thoughts to “Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie””

  1. Artur

    Witam Ja mam inny problem ze np raz kanal Boomerang byl a raz tego kanalu nie ma w twoim abonencie tak samo jest z kanalem 22 raz jest dluzszy czas a raz tego kanalu… Czemu tak sie dzieje??? N

    1. Marcin Szczęsny

      Jakiego pakietu kanałów problem dotyczy?

  2. Genio

    Witam dostałem kurierem nowy dekoder evobox lite od wczoraj od godz. 9 jest na programie 1 polsat komunikat tego programu nie ma w twoim abonamencie błąd E017-0, interweniowałem już 3 razy w TBOK , dziś rano to samo w nocy był załączony na 1 programie , dekoder bez dostępu do internetu, ustawienia domyślne nic nie dają, siła sygnału 80% jakość 60% co mam zrobić jeszcze. Pozdrawiam Genio

    1. Marcin Szczęsny

      Ma aktualną wersję oprogramowania?

    2. maro

      mam ten sam problem (i tez z multiroomem) ,dzwonie ,chodze po punktach C.P i nic.Tak juz od 1,5 miesiaca. Wszedzie te same pytania i zero konkretów.Nadal mam zablokowany dekoder evobox lite .Co robic ?

    3. Artur

      Miałem ten sam problem. Dzwonilem do obsługi klienta, nadawali ponowne uprawnienia, ale nie przynosiło to efektów. Postanowiłem przywrócić ustawienia fabryczne dekodera przy wyjętej karcie i połączyć go z siecią (użyłem do tego hotspota z telefonu) i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszystko działa! Pisze na gorąco i co ciekawe karta nadal leży obok dekodera 🙂

  3. MALA

    Witam.Miałem komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”.Zadzwoniłem na infolinię podałem dane do weryfikacji,3 ostatnie cyfry nr klienta,kod błędu E017-0 i widziałem że po rozmowie z konsultantem zmieniło się na chwilę na E016 i załączyło obraz.Włączony na kanale nr 1 Polsat HD

  4. Łukasz

    Błąd e017-0 juz od 3 dni walczę, konsultacja z serwisem była , lipa w dalszym ciągu.

    1. Piotrek

      Miałem podobny problem, walka 3 dni 5 razy ponawianie sygnału przez ICOK, 3 razy telefonicznie u technika i NIC . Zacząłem kombinować i okazało się że numer aktywnej karty widoczny na moim koncie w ICOK jest całkiem inny niż ten który wyświetla się na ekranie telewizora.(USTAWIENIA—INFORMACJE —DOSTĘP WARUNKOWY).Za każdym razem sygnał był nadawany na niewłaściwy numer.
      Po moim wyjaśnieniu technik nadał sygnał w 2 minuty. DZIAŁA.
      Powodem była wymiana dekodera z kartą której dokonałem 2 miesiące temu i brak aktualizacji danych przez operatora.

Leave a Comment