Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
  3. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  4. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  5. Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  6. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  7. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  8. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.

74 thoughts on “Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

  1. Chyba już czas zrezygnować z abonamentu. To jest nie normalnie aby pomimo opłaconego abonamentu nie mogę nic oglądać!

    1. Niestety ja również mam ten sam problem już od dwóch miesięcy, więc doskonale Pana rozumiem. Pomimo tego, że regularnie płacę abonament nie mogę normalnie korzystać z dekodera i oglądać telewizji.

    2. U mnie pisze dokładnie to samo od kilku miesięcy place a nie oglądam tv na każdym prograk8e pisze ze nie ma go w moim abonamencie. Poraz złożyć rezygnację.

  2. Cyrk dokładny, ta sama sytuacja.
    Konsultant nie pomocny, na koniec rozmowy zaproponował fotowoltaike. Nie polecam.

  3. Czas pożegnać Polsat. Dzwonisz piszesz a oni cię olewają. Tłumaczysz że antena jest ustawiona extra, wszystkie kanały działają prócz TVP info. Pytam dlaczego? Musi pani antenę poprawić. Ludzie!!! 1 kanał nie działa a co mi kit wciskają.

    1. Jaki komunikat błędu wyświetla się na kanale TVP Info? Czy ten sam komunikat jest na kanałach BBC i TVP HD?

      Kanał TVP Rozrywka działa prawidłowo?

  4. U mnie to samo , po mimo opłaconego abonamentu za rok z góry, nie mogę oglądać. Pojawią się komunikat że nie mam tego programu w abonamencie,. Konsultant kłamie i nie stara się rozwiązać problemu. Po sprawdzeniu na koncie mam kwotę wpłaty 160zl, a kobieta wciska kit że mam 40zl. Polsat znowu oszukuje ludzi. Po raz trzeci kobieta kazała mi zapłacić za kolejne miesiące. Rezygnuje z tego badziewia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Dekoder PVR HD7000 wraca do ofert dla nowych klientów

Od dzisiaj, tj. 20 czerwca 2017r. do ofert obowiązujących od 15 maja 2017r. dla nowych klientów wraca dekoder PVR HD7000. Dekoder ten będzie dostępny na tych samych zasadach (w tych samych pakietach i w takich samych cenach), co dekoder Sagemcom ESI-88. Link do aktualnie obowiązujących ofert w Cyfrowym Polsacie. AKTUALIZACJA: Dekoder PVR HD7000 od dzisiaj (22 czerwiec 2017r.) wraca również do ofert dla […]