Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
- Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
- Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
- Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
- Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
- Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
- Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
- Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.
Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).
W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.
Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.
U mnie wszysto działa prawidłowo i jestem zadowolona na maxa ale … jesli z 1 tydz.nie oglądam telewizji to mi to automatycznie”wyłączają” i musze znowu kombinowac dzwonic na infolinie itp. no ale potem jest ok.
Zacznijmy od tego, że nie po to płacę terminowo abonament, żebym musiał użerać się z jakimiś bzdurnymi komunikatami i problemami zwłaszcza, że antenę mam ustawioną idealnie, a dekoder jest na bieżąco aktualizowany. Zamiast czasochłonnych procedur najszybciej będzie wysłać im wypowiedzenie umowy, wtedy jest błyskawiczny kontakt z działu utrzymania klienta i bez ingerencji w dekoder nagle wszystko zaczyna działać jak należy. Nadmienię tylko, że u mnie problemy zaczęły pojawiać się po rezygnacji z ich śmiesznego internetu. Byle tylko utrudnić klientowi życie. Jakby tego było mało zawsze jednego dnia dokonywałem opłat za TV, internet i zawsze jeszcze tego samego lub nastepnego dnia rano wpłata była odnotowana. Dziś robię tak samo, tyle że odkąd internet jest u innego operatora opłata za niego potrafi wpłynąć bez zmian tego samego
lub następnego dnia, zaś w Polsacie trwa to nawet 3 dni jakby ktoś był ułomny i nie wiedział jak odbywają się sesje elixir w bankach. Dopiero po interwencji telefonicznej płatność zostaje odnotowana natychmiast. Moim zdaniem całe te zagrywki, to celowe dzialanie tylko po to aby zmusić klienta do dokonania płatności przez ich “e-płatnosci”, od której mają dodatkową prowizję. Dobrze, że mam jeszcze ostatnie 3 miesiące CP i żegnam! Nigdy więcej nie skorzystam.
Mam identyczną sytuację. Wszędzie opłaty dochodzą max na drugi dzień a w Polsacie 3-4 dni. Porażka ten Polsat.
Od miesiaca mam nowe 3 dekodery . Poprzednio latałam z kartą głównego dekodera między piętrami. myślałam że zmieniłam na lepsze i tu zaskoczenie!!!!!! ciągle pojawia sie sygnał że któregoś kanału nie ma w moim abonamęcie, a ostatnio na głównym dekoderze nie mam wszystkich kanałów. Jestem wściekła i najchętniej zrezygnowałabym ze współpracy ale dopiero podpisalam umowę .Co robić?