Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
  3. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  4. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  5. Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  6. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  7. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  8. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.

74 thoughts on “Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

  1. U mnie wszysto działa prawidłowo i jestem zadowolona na maxa ale … jesli z 1 tydz.nie oglądam telewizji to mi to automatycznie”wyłączają” i musze znowu kombinowac dzwonic na infolinie itp. no ale potem jest ok.

  2. Zacznijmy od tego, że nie po to płacę terminowo abonament, żebym musiał użerać się z jakimiś bzdurnymi komunikatami i problemami zwłaszcza, że antenę mam ustawioną idealnie, a dekoder jest na bieżąco aktualizowany. Zamiast czasochłonnych procedur najszybciej będzie wysłać im wypowiedzenie umowy, wtedy jest błyskawiczny kontakt z działu utrzymania klienta i bez ingerencji w dekoder nagle wszystko zaczyna działać jak należy. Nadmienię tylko, że u mnie problemy zaczęły pojawiać się po rezygnacji z ich śmiesznego internetu. Byle tylko utrudnić klientowi życie. Jakby tego było mało zawsze jednego dnia dokonywałem opłat za TV, internet i zawsze jeszcze tego samego lub nastepnego dnia rano wpłata była odnotowana. Dziś robię tak samo, tyle że odkąd internet jest u innego operatora opłata za niego potrafi wpłynąć bez zmian tego samego
    lub następnego dnia, zaś w Polsacie trwa to nawet 3 dni jakby ktoś był ułomny i nie wiedział jak odbywają się sesje elixir w bankach. Dopiero po interwencji telefonicznej płatność zostaje odnotowana natychmiast. Moim zdaniem całe te zagrywki, to celowe dzialanie tylko po to aby zmusić klienta do dokonania płatności przez ich “e-płatnosci”, od której mają dodatkową prowizję. Dobrze, że mam jeszcze ostatnie 3 miesiące CP i żegnam! Nigdy więcej nie skorzystam.

    1. Mam identyczną sytuację. Wszędzie opłaty dochodzą max na drugi dzień a w Polsacie 3-4 dni. Porażka ten Polsat.

  3. Od miesiaca mam nowe 3 dekodery . Poprzednio latałam z kartą głównego dekodera między piętrami. myślałam że zmieniłam na lepsze i tu zaskoczenie!!!!!! ciągle pojawia sie sygnał że któregoś kanału nie ma w moim abonamęcie, a ostatnio na głównym dekoderze nie mam wszystkich kanałów. Jestem wściekła i najchętniej zrezygnowałabym ze współpracy ale dopiero podpisalam umowę .Co robić?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Dekoder PVR HD7000 wraca do ofert dla nowych klientów

Od dzisiaj, tj. 20 czerwca 2017r. do ofert obowiązujących od 15 maja 2017r. dla nowych klientów wraca dekoder PVR HD7000. Dekoder ten będzie dostępny na tych samych zasadach (w tych samych pakietach i w takich samych cenach), co dekoder Sagemcom ESI-88. Link do aktualnie obowiązujących ofert w Cyfrowym Polsacie. AKTUALIZACJA: Dekoder PVR HD7000 od dzisiaj (22 czerwiec 2017r.) wraca również do ofert dla […]