Od przynajmniej godziny 21:20, 12 kwietnia 2022 roku jest problem z korzystania z usługi Polsat Box Go. Jeśli operator zechce wystosować jakiś komunikat (choć nie sądzę, aby się to stało), to Was o tym poinformuję.
Obecnie wyświetla się na ekranie mojego tabletu, telefonu i komputera identyczny komunikat:
Podobny komunikat zapewne oglądacie również u siebie. Dzwonienie na zatkaną obecnie infolinię nie ma sensu, bo nic więcej nie można się dowiedzieć aniżeli uzyskać potwierdzenie awarii i prośbę o cierpliwość. Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu.
Jeśli awaria będzie trwała co najmniej dobę, to będzie można składać reklamację i domagać się rekompensaty 1/30 abonamentu za usługę za każdy dzień awarii. Zgodnie z tym co jest zapisane w regulaminie operatora usługi Polsat Box Go. A może Cyfrowy Polsat zaskoczy nas jakimś gestem, w ramach przeprosin, bez konieczności pisania reklamacji?
AKTUALIZACJA
22:55 – Jeszcze z problemami, ale usługa Polsat Box Go zaczęła częściowo działać u mnie. Można oglądać już kanały TV, ale brak EPG i możliwości zmiany kanału podczas oglądania już jakiegoś kanału. Materiały VOD nie są nadal dostępne.
23:06 – Materiały VOD są już dostępne i działają. Nadal brak EPG na kanałach TV.
23:25 – pojawiło się EPG na kanałach telewizyjnych i można dzięki temu przełączać się również między kanałami. Pozostała tylko pusta lista na ekranie startowym aplikacji Polsat Box Go.
23:42 – zbyt szybko pochwaliłem techników – lista kanałów telewizyjnych kończy się aktualnie na Eleven Sports 2.