Nie działa logowanie do ICOK – jakiś sposób na problem

Od co najmniej 18 czerwca 2021r. występuje problem z logowaniem, przypomnieniem hasła i jego zmianą. Mimo wpisywania prawidłowych danych, system informuje nas o błędnie wpisanym haśle lub błędnej nazwie użytkownika.

Nie działa również logowanie do usługi Cyfrowy Polsat GO, które odbywa się danymi do Internetowego Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. Co ciekawe logowanie danymi do ICOK w aplikacji HBO GO odbywa się bez problemu i z tej usługi na tablecie i telefonie korzystam bez problemu w tym samym czasie.

Niestety na stronie operatora próżno szukać informacji o aktualnie występującym problemie i przewidywanym czasie usunięcia usterki. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta oczywiście nic nie wie na temat awarii. Po kilku minutach rozmowy z konsultantem, zostało mi przedstawione rozwiązanie mojego problemu w postaci usunięcia konta ICOK i ponowna rejestracja. Sprawdziłem, problem w ten sposób się rozwiązuje i po aktywacji konta, logowanie działa prawidłowo.

Pozostaje zatem chyba tylko ta droga. Choć nieco infantylna, bo wymaga dzwonienia do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w celu usunięcia konta przez osobę do tego upoważnioną i ponowne założenie konta ICOK.

Powód? Możemy puścić wodzę fantazji i znaleźć mnóstwo powodów. Macie propozycje? 😉

 

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

48 thoughts on “Nie działa logowanie do ICOK – jakiś sposób na problem

  1. U mnie też nie działało. Napisałem na kontakt(at)cyfrowypolsat.pl. I otrzymałem instrukcję polegającą na wyczyszczeniu przeglądarki (zrobiłem to CCleanerem) i wykonaniu zmiany hasła w okienku logowania.
    Od wczoraj wszystko działa.

    1. Napiszcie do biura obsługi: CyfrowyPolsat S.A. . Ja opisywałem swój problem dwukrotnie. Za drugim razem zadziałało.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.