Od co najmniej 18 czerwca 2021r. występuje problem z logowaniem, przypomnieniem hasła i jego zmianą. Mimo wpisywania prawidłowych danych, system informuje nas o błędnie wpisanym haśle lub błędnej nazwie użytkownika.

Nie działa również logowanie do usługi Cyfrowy Polsat GO, które odbywa się danymi do Internetowego Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. Co ciekawe logowanie danymi do ICOK w aplikacji HBO GO odbywa się bez problemu i z tej usługi na tablecie i telefonie korzystam bez problemu w tym samym czasie.

Niestety na stronie operatora próżno szukać informacji o aktualnie występującym problemie i przewidywanym czasie usunięcia usterki. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta oczywiście nic nie wie na temat awarii. Po kilku minutach rozmowy z konsultantem, zostało mi przedstawione rozwiązanie mojego problemu w postaci usunięcia konta ICOK i ponowna rejestracja. Sprawdziłem, problem w ten sposób się rozwiązuje i po aktywacji konta, logowanie działa prawidłowo.

Pozostaje zatem chyba tylko ta droga. Choć nieco infantylna, bo wymaga dzwonienia do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w celu usunięcia konta przez osobę do tego upoważnioną i ponowne założenie konta ICOK.

Powód? Możemy puścić wodzę fantazji i znaleźć mnóstwo powodów. Macie propozycje? 😉

 

112 thoughts on “Nie działa logowanie do ICOK – jakiś sposób na problem”

  1. Bardzo dawno nie logowałam się. Nie pamiętam co wpisywać w pierwsze okienko “login”. Wpisuję ID /9-cio cyfrowy/ z umowy abonenckiej. Skorzystałam już z opcji “zmień hasło”, wciąż nic.

  2. Witam.Myślę iż problem dotyczy bazy danych i ich kodów od klientów. Niektóre mogą byc blokowane na czyjeś życzenie lub są żle przekazywane i po drodze są zmieniane . Błąd moze być w formularzu i jego kodzie do bazy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.