Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
  3. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  4. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  5. Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  6. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  7. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  8. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.

74 thoughts on “Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

  1. Powyższe wskazówki polsatu są gówno warte ! Po kilkakrotnym przejściu tych samych wskazówek, nadal brak kodowanych kanałów ??? Mam 320 kanały niekodowane i 10 radiowych a kodowanych nadal brak ??? Częstotliwość nie ma 100 % jakości sygnału i siły sygnału ? Przy parametrach 10834 jakość sygnału była 67 i 84 siła sygnału ( ale brak sygnału ? ) Ustawienia anteny: Typ konwertera: Uniwersalny. Diseqc: włączony Hotbrid 13. Fec: 3/4. Standard DVB: DVB-S2. Polaryzacja: Pionowa. Symbol Rate: 27500. Częstotliwość: 11158. Parametry: 65 jakość sygnału/ 86 siła sygnału. Kanały: niekodowane ? Nic nie pisze o kodowanych ?

  2. Wkrótce się pożegnam z polsatem, mam dosyć czekania na odkodowanie kanałów kodowanych. Nie potrafią obsłużyć dekodera EVOBOX HD, wmawiają że to wina abonenta. Bo niby coś źle jest ustawione, dekoder, antena lub podniszczony kabel ? Jeśli za starego dekodera wszystko działało a z nowym dekoderem mam tylko 320 niekodowane kanały telewizyjne i 10 radiowe, to jakim cudem może być coś zepsute ??? Polsat tylko chce zarobić na kliencie karę 400 zł za niby zepsuty dekoder, bo nie chcą się przyznać że to jest ich wina?! Biorą abonament ale nic nie robią żeby pomóc klientowi ?! Ja dziękuję za taką obsługę, gdzie tylko liczą się pieniądze ?!

  3. Byłem z dekoderem w najbliższym sklepie, podpięli do sieci i też nie było tam kodowanych kanałów ?! Powiedzieli że to jest wina nie zmienionej umowy w systemie. Mam nowy dekoder ale system polsatu działa jeszcze na starej umowie ?! A niekodowane kanały są za darmo to je mam a ja płacę abonament za darmowe kanały ? Ja tego tak nie zostawię. Nie będę za nic dawał pieniędzy, jeśli nie oglądam kodowanych kanałów ?!

  4. Dziś również odwiedziłam salon cyfrowego Polsatu aby przedłużyć umowę. Dostałam nowy dekoder evobox hd, po podłączeniu o godzinie 14 i wykonaniu 3 telefonów na infolinię że nadal wyświetla się komunikat na wszystkich kanałach ‘tego kanału nie ma w twoim abonamencie’. Jest aktualnie 18:30 nadal nic nie działa ..
    Przeszłam wszystkie tzw procedury, a pan na infolinii pyta mnie ” czy wyłączyła i włączyła pani dekoder.. po prostu śmiech na sali

  5. Pomimo wykonania powyższych kroków komunikat nadal się wyświetla. I to tylko na comedy central, wyskakuje w odstępie około dwóch minut, co najlepsze w tle nadal leci serial, a komunikat znika sam po kilku sekundach lub po przełączeniu na inny kanał i powróceniu na comedy central. Naprawcie to w końcu, po to płacę za dany pakiet aby oglądać to na co mam ochotę, a nie to czego akurat nie zakodujecie bezpodstawnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Dekoder PVR HD7000 wraca do ofert dla nowych klientów

Od dzisiaj, tj. 20 czerwca 2017r. do ofert obowiązujących od 15 maja 2017r. dla nowych klientów wraca dekoder PVR HD7000. Dekoder ten będzie dostępny na tych samych zasadach (w tych samych pakietach i w takich samych cenach), co dekoder Sagemcom ESI-88. Link do aktualnie obowiązujących ofert w Cyfrowym Polsacie. AKTUALIZACJA: Dekoder PVR HD7000 od dzisiaj (22 czerwiec 2017r.) wraca również do ofert dla […]