Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
  2. Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
  3. Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
  4. Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
  5. Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
  6. Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
  7. Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
  8. Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.

 

Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).

W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.

Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

42 thoughts on “Na ekranie pojawia się komunikat „Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”

  1. Cześć. Mam evobox od 2 miesięcy i usługą npvr. Niby nagrało film ale żeby go włączyć to już inna magia. Wyskakuje błąd e016-0 tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Resetowanie, przywracanie ustawień, przywracanie sygnału to jedna wielka ściema. Dalej nie działa i ciekawi mnie czy to podchodzi pod niedotrzymanie warunków umowy.
    Cofanie i odtwarzanie programów też porażka…

  2. To przestaje być śmieszne. Kanały znikają z abonamentu na dekoderze głównymcoraz częściej, co ciekawe w multiroom na dekoderze drugim działają. Do tego – muszę to napisać – amatorskie i idiotyczne działanie serwisu internetowego, który nie odczytuje haseł, blokuje dostęp do konta wg jakiś zasad z kosmosu (wstawiliście równanie matematyczne z zabezpieczeniem przed botami, ale wasz system nie potrafi liczyć do 4 i blokuje dostęp do konta po 2 lub trzech nieudanych próbach – pomijam, że z zapisanym i działającym wcześniej hasłem). Ten system to porażka i mimo wielu lat z CP czas pomyśleć o zmianach, bo jakość usługi spada i to drastycznie. Pomijam zabawy z częstotliwościami i znikanie kanałów, bo to kolejny temat. Kilku kanałów nie mogę odbierać, choć działały wcześniej, bo mój konwerter przestał je przetwarzać. Jestem zdegustowany i zaczynam szukać innego operatora odliczając czas do końca umowy.

  3. Daliśmy dekoder Polsat Box 4K do babci, a Evobox do nas i wszystkie kanały nie działają bo podczas instalacji Wuja Piotr wcisnął “bez polączenia” i tak wszystkie kanały nie działają. Brawo Polsat Box, je**ć was.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dekoder PVR HD7000 wraca do ofert dla nowych klientów

Od dzisiaj, tj. 20 czerwca 2017r. do ofert obowiązujących od 15 maja 2017r. dla nowych klientów wraca dekoder PVR HD7000. Dekoder ten będzie dostępny na tych samych zasadach (w tych samych pakietach i w takich samych cenach), co dekoder Sagemcom ESI-88. Link do aktualnie obowiązujących ofert w Cyfrowym Polsacie. AKTUALIZACJA: Dekoder PVR HD7000 od dzisiaj (22 czerwiec 2017r.) wraca również do ofert dla obecnych klientów. Jeśli powyższa […]