Kiedy na ekranie telewizora dekoder Cyfrowego Polsatu wyświetla komunikat “Tego kanału nie ma w twoim abonamencie”, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Upewnić się, czy kanał na którym wyświetla się powyższy komunikat, znajduje się w wykupionym pakiecie.
- Upewnić się, że dekoder posiada aktualną wersję oprogramowania. Jeśli nie, to w pierwszej kolejności dokonać należy aktualizacji oprogramowania zgodnie z instrukcją konkretnego modelu dekodera.
- Włączyć na dekoderze kanał Polsat HD znajdujący się na pozycji numer 1
- Wykonać ponowienie uprawnień poprzez konsultanta Infolinii Cyfrowego Polsatu dostępnej pod numerem tel.: 222127222 lub poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta w zakładce „Usługi” › „Telewizja” › „Usługi serwisowe” › “Wznów połączenie z satelitą”.
- Jeśli wykonanie kroków 1-4 nie przynosi efektu do 3 godzin, to można przejść do kolejnych kroków w odstępach kilkunastominutowych.
- Wykonać tzw. Power Reset, czyli po prostu odłączyć dekoder od zasilania na krótką chwilę.
- Wykonać “Przywrócenie ustawień fabrycznych” i zainstalować ponownie listę kanałów Cyfrowego Polsatu.
- Połączyć się z konsultantem Telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 127 222 i poprosić o ponowne nadanie pakietów.
Ponowione uprawnienia dostępne są na satelicie do 72 godzin od chwili ich wysłania na satelitę. Uprawnienia przez kartę dekodera powinny zostać odebrane w ciągu kilkunastu minut do 3 godzin od chwili podłączenia dekodera do sygnału z satelity Hot Bird 13E i ustawieniu na wskazanym kanale (Polsat HD).
W szczególnych przypadkach (najczęściej w wypadku przedwczesnego przełączenia kanału) może wystąpić sytuacja, gdy karta odbierze polecenie parowania, ale pozostałe uprawnienia umożliwiające odbiór kanałów odebrane zostaną dopiero po chwili. Jeżeli w tym czasie zostanie zmieniony kanał, wówczas wystąpi konieczność ponownego oczekiwania na pozostałe uprawnienia na kanale Polsat HD.
Jeśli czekasz już kilka godzin i na wszystkich wykupionych kanałach masz nadal któryś z komunikatów: Tego kanału nie ma w twoim abonamencie, Karta nieaktywna, Zakodowany sygnał, Odmowa dostępu oraz wykonałeś/aś kroki od pierwszego do siódmego, to przed kontaktem z konsultantem Biura Obsługi Klienta, sprawdź poziom sygnału na kanale Polsat HD (po wcześniejszym jego włączeniu), przytrzymując przez kilka sekund czerwony przycisk (obok zielonego), na pilocie dekodera HDxx00 lub przycisk “i” w wypadku dekodera Evobox PVR. Paski sygnału powinny mieć stabilny zielony kolor i wartość minimum 50%. Mniejsze wartości poziomu sygnału mogą być powodem braku “przechodzenia” uprawnień do karty i tym samym źródłem komunikatu “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie…”.
odpisuje p. Szczęsnemu ,mam model polsat box 4 K lite występuje to na róznych kanałach w różnych porach
Podczas wyświetlania się komunikatu “Tego kanału nie ma…” Paski sygnału też są w okolicach 90%?
TAK SYGNAŁ JEST DOBRY
sygnał jest w okolicach 90 % sprawdzałem
Właśnie dziś dostałam nowy dekoder z Polsatu mimo 10 godz oczekiwania nie reaguje ale jestem zawiedziona takim traktowaniem przez Polsat ,konsultanci nie potrafią rozmawiać i wyjaśnić przyczyn awarii a dodatkowo zbywają i jeszcze proponują tani prąd i panele woltaniczne to czysta kpina takie podejście do klienta
Dziś wymieniłem dekoder i nadal ten sam problem sygnał powyżej 80% możliwe ze te dekodery 4k lite są wadliwe, czy jest możliwość zerwania umowy? Mam dość komunikatów i Polsatu
Też rozważam zerwanie umowy bo to nie może tak być za takie pieniądze nie można pooglądać co się chce bo zaraz ten czarny ekran