Sprzęt Cyfrowego Polsatu TV satelitarna 

Problemy z dekoderem EVOBOX HD

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

 


Pozostało jeszcze:

do złożenia wypowiedzenia bez kary umownej z powodu wyłączenia kanału CBS Action z oferty Cyfrowego Polsatu. Szczegóły i wzór wypowiedzenia znajdziesz klikając w zegar odmierzający pozostały czas.
Jeśli definitywnie rezygnujesz z Cyfrowego Polsatu, to może zainteresuje Cię oferta Platformy CANAL+, Netii, Orange, Vectra, UPC, Multimedia?


 

Może Cię również zainteresować

19 Thoughts to “Problemy z dekoderem EVOBOX HD”

  1. Sebastian

    Po około 2 godzinach pracy Evobox prawie regularnie co godzine wyłącza obraz i dźwięk na około 10sekund. Ekran robi sie czarny i jest cisza w glosnikach TV mimo, iż dekoder jest cały czas w funkcji pracy. Dodam, że dekoder jest nowy, ma 2 tygodnie, bo poprzedni Evobox zatrzymywał obraz na ok 10sekund też średnio co godzine. Stary HD5000 nie miał takich problemów.
    W czym jest problem z Evobox?

    1. Anonim

      czy u ciebie kanal dla abonentow nie ma tego kanalu w twoim abonamencie

  2. Roman

    Witam
    Mam taki sam problem po wymianie na EVObox HD?

  3. Myszaxx

    Również mam problem opisany powyżej z nowym dekoderem Evobox HD. Obraz zatrzymuje się, robi się czarny ekran na około 10 sekund po czym włącza się ponownie. Praktycznie co godzinę występuje to zjawisko. Co mam z tym zrobić ? dekoder wymieniałem – nie pomogło, konwerter również jest nowy. Proszę o info.

    1. Marcin Szczęsny

      Spróbowałbym na innym kablu HDMI 2.0 lub 2.1.

  4. Arkadiusz

    Witam. Tez uraczono mnie evo boxem hd. Co jakis czas zawiesza sie, robi sie czarny ekran!!! Jest to irytujace. CP umywa rece zwalajac wine na nowa instalacje antenowa. Ktos wie jak sobie z tym poradzic??

    1. Dariusz

      Dariusz .Witam u mnie przez prawie miesiac nie dzialaly kanaly dla abonentow ja tez mam z tym problem kupilem nawet nowy konwerter monoblock marki megasat za ponad 200 zl tez obraz robi sie czarny na pare sekund na hd 6000 jak sprawdzalem sygnal jest 92 na88 na tym jest 70 na66

    2. Marcin Szczęsny

      Czy wszyscy, którzy macie opisywane problemy, od momentu pojawienia się problemów coś zmienialiście w konfiguracji sprzętu, sam sprzęt, instalowaliście aktualizację oprogramowania?

  5. Arkadiusz

    Na poprzednim dekoderze roblemow nie bylo. Zaczely sie po zamontowaniu evo boxa. Miedzy czasie zalozony byl nowy konerter pod multirooma. Lecz nie przynioslo to poprawy. Aktualizacja oprogramowania zalacza sie samoczynnie po odpaleniu dekodera. 3 razy juz wymieniany byl. Nie ma pomin jest tylko dalej.

Leave a Comment