Problemy z dekoderem EVOBOX HD

53 10

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

44 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Po około 2 godzinach pracy Evobox prawie regularnie co godzine wyłącza obraz i dźwięk na około 10sekund. Ekran robi sie czarny i jest cisza w glosnikach TV mimo, iż dekoder jest cały czas w funkcji pracy. Dodam, że dekoder jest nowy, ma 2 tygodnie, bo poprzedni Evobox zatrzymywał obraz na ok 10sekund też średnio co godzine. Stary HD5000 nie miał takich problemów.
    W czym jest problem z Evobox?

  2. Również mam problem opisany powyżej z nowym dekoderem Evobox HD. Obraz zatrzymuje się, robi się czarny ekran na około 10 sekund po czym włącza się ponownie. Praktycznie co godzinę występuje to zjawisko. Co mam z tym zrobić ? dekoder wymieniałem – nie pomogło, konwerter również jest nowy. Proszę o info.

  3. Witam. Tez uraczono mnie evo boxem hd. Co jakis czas zawiesza sie, robi sie czarny ekran!!! Jest to irytujace. CP umywa rece zwalajac wine na nowa instalacje antenowa. Ktos wie jak sobie z tym poradzic??

    1. Dariusz .Witam u mnie przez prawie miesiac nie dzialaly kanaly dla abonentow ja tez mam z tym problem kupilem nawet nowy konwerter monoblock marki megasat za ponad 200 zl tez obraz robi sie czarny na pare sekund na hd 6000 jak sprawdzalem sygnal jest 92 na88 na tym jest 70 na66

    2. Czy wszyscy, którzy macie opisywane problemy, od momentu pojawienia się problemów coś zmienialiście w konfiguracji sprzętu, sam sprzęt, instalowaliście aktualizację oprogramowania?

  4. Na poprzednim dekoderze roblemow nie bylo. Zaczely sie po zamontowaniu evo boxa. Miedzy czasie zalozony byl nowy konerter pod multirooma. Lecz nie przynioslo to poprawy. Aktualizacja oprogramowania zalacza sie samoczynnie po odpaleniu dekodera. 3 razy juz wymieniany byl. Nie ma pomin jest tylko dalej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]