Problemy z dekoderem EVOBOX HD

36 5

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

43 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Mam ten sam problem .Dekoder wymieniony 3 razy w ciągu miesiąca. Czarny ekran co jakiś czas przez kilka sekund. Sygnał ok, konwerter ok, sprawdzone na różnych kablach HDMI.Poprzedni dekoder działał bez zarzutu. Jakieś propozycje?!?

    1. Witam.
      Mam dokładnie ten sam problem. Wymieniony dekoder 2 razy i nowy konwerter.
      Nic to nie dało , na różnych programach i o różnych porach mrozi obraz i wskakuje czarny ekran na kilka sekund około 10 sekund. Dekoder EVOBOX HD.
      Ma pani jakieś rozwiązanie ?

  2. Witam.
    Na początku listopada wymieniłem dekoder HD5500 na którym nie miałem żadnych problemów, na EVOBOX HD i nowy konwerter, jest ten sam problem nna 10 sekund mrozi obraz i robi się czarny ekran. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje ale jest to problem samego dekodera. Może jak się pojawi nowy soft do niego to problem zniknie, najpierw musi się pojawić nowa aktualizacja do tego dekodera. Pozdrawiam.

  3. Witam.
    Mam ten sam problem … ponad miesiąc temu wymieniłem stary dobry dekoder na to nowe badziewie evobox HD 😭
    Ręce opadają co chwila czarny ekran , bywają też dni że tv puls na kanale 157 nie da się włączyć…cały czas czarny ekran tylko głos jest..
    Czekam aż gdzieś znajduje jakieś rozwiązanie tego problemu
    Pozdrawiam

    1. witaj w klubie. U Mnie to samo 4 razy dekoder był wymieniany z tą samą wadą. i dalej to samo. Czarny ekran i brak dzwięku na 10 sekund. A na dodatek nie można z kanału 93 przełączyć na 94 i cofnąć z powrotem na 93. od razu zanika obraz i sam dzwięk lub zamraża obraz ale dzwięk idzie normalnie. Polsat umywa ręce twierdząc że mam źle ustawioną antenę. Porażka jakaś. sprawa w toku

  4. witam. mam podobny problem obraz ginie na 10sekund wymieniłem już raz nic nie dało.
    mam 2 dekoder Evobox Lite i na nim działają bez problemu obydwa telewizory , problem w dekoderze . co mam robić? wymieniać bez końca czy wymienić na zupełnie inny model. ręce opadają.

  5. Miałam dokładnie ten sam problem z Evoboks HD, ekran robił się czarny nawet na 25 sekund. Dziś wymieniłam na Evoboks PVR, bo jednak wolę mieć nagrywarkę….i co? Mam wrażenie, że obraz jest dużo gorszy, jakby nie w jakości HD. No już nie wiem co mam robić ….. dlaczego tak jest???

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]