Problemy z dekoderem EVOBOX HD

53 10

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

44 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Po wymianie dekodera evobox hd na nowy (poprzedni miał często czarny ekran) nie ma kolorowych ikonek programów, oraz po naciśnięciu EPG milknie dźwięk, w poprzednim kanał było słychać w tle – czy ktoś wie jak to wszystko poustawiać?

  2. Również mam problem ze znikającym obrazem na dekoderze Evobox HD. Wymiana sprzętu w punkcie CP nie pomogła, na nowym egzemplarzu dzieje się to samo.
    Zauważyłem, że po odłączeniu dekodera od internetu wszystko działa poprawnie. Na infolinii oczywiście nic nie wiedzą na ten temat, jedno wredne babsko nawet z całą stanowczością stwierdziło że z ich strony wszystko jest ok i mam sobie wezwać technika. Nie dość, że naraziłaby mnie na koszt to technik i tak by nie pomógł bo wina ewidentnie leży w oprogramowaniu dekodera.

  3. Mam taki sam problem czasami obraz znika na kilka sekund i po chwili wszystko jest ok. Na forach pisza zeby odlaczyc dekoder od internetu to wszystko wroci do normy. Ale wtedy nie bedzie mozna korzystac z funkcji do ktorych internet jest wymagany. Mam nadzieje ze szybko uporaja sie z tym problemem mim zdaniem ptrzebna jest aktualizacja softu.

  4. Potwierdzam, mam dokładnie to samo. Ekran robi się czarny na kilka-kilkanaście sekund po czym wraca do normy. Wymiana dekodera na “nowy” nic nie dała. Infolinia techniczna polsatu ignoruje problem.

  5. WIELOKKROTNIE MONITOWAŁEM BRAK DEKLAROWANEJ SZYBKOŚĆI .POLSAT OLEWA SPRAWĘ. CZAS NA ZMIANĘ OPERATORA.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]