Problemy z dekoderem EVOBOX HD

0 0

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

39 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Skontaktowałem się z nimi mailowo poprzez ICOK. Otrzymałem odpowiedź, że wymienią dekoder na model Evobox Lite, podobno już do mnie jedzie. Później dam znać co z tego wyszło.

  2. Otrzymałem dziś odpowiedź z icok, że problem “czarnego ekranu” jest znany i wynika ze złej współpracy dekodera z routerem. Rozwiązaniem na tą chwilę jest wymiana dekodera HD na LITE lub wymiana routera. Mój router to Huawei B535-232 4G. A wy jakie macie?

    1. Testowane na TP-Link Archer C2 oraz hot spocie utworzonym na Samsungu S8. problem występował na obu urządzeniach

  3. Mam taki sam problem.Zmieniałąm podłaączenia hdmi zmieniałam kabel hdmi na wypasiony i dalej to samo

  4. Jeśli macie różne routery i problem też u was występuje to jestem coraz bardziej przekonany, że problem tkwi w dekoderze… i mam wątpliwości czy polsat zamierza cokolwiek zrobić w tym temacie. Dzisiaj oprogramowanie dekodera zaktualizowało się automatycznie. Nie wiem co nowego zawiera, ale na pewno nie rozwiązuje mojego problemu z zacinaniem wizji. Czas pomyśleć o NC+. Macie jakieś doświadczenia pozytywne lub negatywne z tą firmą?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]