Problemy z dekoderem EVOBOX HD

0 0

Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:

  • “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
  • “Nieobsługiwany format Video”;
  • prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;

Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI

O Autorze

Marcin Szczęsny

Instalator anten od 2006r. Z wykształcenia elektronik. Posiadam uprawnienia SEP do 1kV. W latach 2007-2013 Pełnomocnik Handlowy Cyfrowego Polsatu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Kilka lat temu postanowiłem założyć stronę icyfrowypolsat.pl o charakterze poradnikowo-informacyjnym, która się podoba wielu. A swego rodzaju uznaniem dla mnie jest czerpanie informacji ode mnie przez większe i starsze portale, choć nie zawsze się do tego przyznają. 😉
Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.

39 thoughts on “Problemy z dekoderem EVOBOX HD

  1. Mam te same problemy co poprzednicy co 2 godziny na kilkanaście sekund znika obraz i dźwięk a co dziwne evoboxlitle w drugim pokoju działa bez zarzutu .Czy technicy Polsatu nie mają czasu zająć się tym problemem czy może nie umieją go rozwiązać

    1. Dziś rozmawiałem z sklepem cyfrowego Polsatu kazał przynieść ten dekoder i że go wymieni na drugi zobaczymy co z tym fantem będzie dalej ale muszę się wstrzymać
      Jak wymienię to napiszę co to dało pozdrawiam

  2. Po 3 ponagleniach drogą mailową o wysłanie dekodera Evobox Lite, przed świętami kurier dostarczył nowy model a stary zabrał. Dekoder został podłączony do internetu i jak na razie wszystko działa jak powinno, problem z czarnym ekranem już nie występuje.
    Możliwe, że Evoboxy HD ma jakąś wadę sprzętową, skoro wymieniają na inny model zamiast łatać oprogramowanie.

  3. Evobox HD został wymieniony na drugi taki sam i na obecną chwilę jest spokuj z zacinaniem się co 2 godzin jeżeli usterka się pojawi poinformuje pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Next Post

Dla rozczarowanych ofertą Cyfrowego Polsatu Platforma Canal+ z Netflixem

Chyba pojawiła się ciekawa opcja dla osób rozczarowanych ofertą satelitarną Grupy Polsat i jednocześnie mogących skorzystać z okazji bezkarnego rozstania się z tym operatorem w związku z wyłączeniem kanału CBS Action. Pisałem o tym tutaj. Poniżej przedstawiam Wam treść komunikatu prasowego Platformy Canal+: CANAL+ oraz Netflix rozpoczynają dziś współpracę i przedstawiają polskim klientom unikalną ofertę, która w wygodny sposób łączy […]