Mam od Was zgłoszenia o problemach na wybranych kanałach, objawiające się pojawiającym się komunikatem:
- “Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie”;
- “Nieobsługiwany format Video”;
- prowadzące do całkowitego zawieszenia dekodera. Chodzi o kanały TVP Seriale, BBC First, BBC Brit, CBeebies, SiFi;
Doraźne rozwiązanie problemu, to odłączenie dostępu do internetu w dekoderze. Jeśli jest to dostęp przewodowy, to należy odłączyć fizycznie przewód od dekodera. Jeśli zaś bezprzewodowo, to należy rozłączyć połączenie WiFi w dekoderze. Aby to zrobić należy wejść w MENU -> USTAWIENIA -> SIEĆ -> BEZ SIECI
Udostępnij interesującą Cię treść za pomocą:
Jeśli powyższa treść okazała sie dla Ciebie pomocna, możesz przekazać drobną darowiznę za pomocą PayPal, którą przeznaczę na utrzymanie serwera i domeny oraz przyszłe testy dekoderów i elementów instalacji antenowej.
Czekamy
No i czar prysł Evobox po wymianie robi to samo co tamten zawiesza się po około 1.5 do 2 godzin na 10 sekund i brak reakcji !!!! Ręce opadają .. będę znów w Polsacie jak znajdę czas ciekaw jestem co teraz mi powie.pozdrawiam
Czytałem na forum satkurier o tym problemie i jest znany. Ja mam to samo. Pisałem dzwoniłem i caly czas zbywanie żeby oddać dekoder do Apsu. Ostatnio jeden użytkownik pisał że odpisali mu na icok że problem znają i nad nim pracują. Ile w tym prawdy to nie wiem. Mi nic takiego nie napisali.