Dostaliście takie pismo? Oczywiście pytam osoby, które podpisały umowy z Plusem jako sprzedawcą energii elektrycznej.
INFORMACJA
O ZMIANIE TARYF DLA DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki z dnia 14 grudnia 2017 r., od dnia 1 stycznia 2018 r. zmianie uległy taryfy dla dystrybucji energii elektrycznej Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD) odpowiedzialnych za dystrybucję energii elektrycznej do Państwa domów i mieszkań. Powyższa zmiana nie wpłynęła na zmianę ceny sprzedaży energii elektrycznej przez Polkomtel sp. z o.o. określonej w Państwa umowie kompleksowej.
Wyciągi z obowiązujących taryf OSD przekazujemy w załączeniu. Zmienione opłaty i stawki oraz inne modyfikacje zostały wyróżnione.
W związku z zakresem w/w zmian, zgodnie z art. 5 ust. 5 Ustawy Prawo Energetyczne Odbiorcom obsługiwanym przez ENEA Operator Sp. z o.o., ENERGA-OPERATOR SA, PGE Dystrybucja SA, TAURON Dystrybucja SA, innogy Stoen Operator Sp. z o.o. przysługuje prawo do rozwiązania umowy kompleksowej bez obowiązku zapłaty kary umownej w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.
Pozdrawiamy,
Gotowy wniosek o rozwiązanie umowy bez ponoszenia kary umownej jest drukowany z systemu informatycznego Plusa w punktach Plusa i Cyfrowego Polsatu.