Nie działa logowanie do ICOK – jakiś sposób na problem

Od co najmniej 18 czerwca 2021r. występuje problem z logowaniem, przypomnieniem hasła i jego zmianą. Mimo wpisywania prawidłowych danych, system informuje nas o błędnie wpisanym haśle lub błędnej nazwie użytkownika.

Nie działa również logowanie do usługi Cyfrowy Polsat GO, które odbywa się danymi do Internetowego Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. Co ciekawe logowanie danymi do ICOK w aplikacji HBO GO odbywa się bez problemu i z tej usługi na tablecie i telefonie korzystam bez problemu w tym samym czasie.

Niestety na stronie operatora próżno szukać informacji o aktualnie występującym problemie i przewidywanym czasie usunięcia usterki. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta oczywiście nic nie wie na temat awarii. Po kilku minutach rozmowy z konsultantem, zostało mi przedstawione rozwiązanie mojego problemu w postaci usunięcia konta ICOK i ponowna rejestracja. Sprawdziłem, problem w ten sposób się rozwiązuje i po aktywacji konta, logowanie działa prawidłowo.

Pozostaje zatem chyba tylko ta droga. Choć nieco infantylna, bo wymaga dzwonienia do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w celu usunięcia konta przez osobę do tego upoważnioną i ponowne założenie konta ICOK.

Powód? Możemy puścić wodzę fantazji i znaleźć mnóstwo powodów. Macie propozycje? 😉

 

121 thoughts on “Nie działa logowanie do ICOK – jakiś sposób na problem

  1. 20 lipca, melduję, że problem nadal nie został rozwiązany i w moim przypadku tylko rozwiązanie przedstawione na górze może pomóc.

  2. problem również pojawił się i u mnie, identyczna sytuacja, liczyłem na to, że to naprawią …. mam wrażenie, że to ma związek w pojawieniem się nowej weryfikacji w postaci równania :/

  3. Ludzie czemu nie mogliście zostawić jak było ?
    Znacie powiedzenie nie ulepszaj bo spiep…..
    W tym przypadku pasuje jak nic
    Ja inaczej nie możliwości sprawdzenia lub kontaktu z firmą a tu ciągle coś
    3 miesiące temu chciałam załatwić sprawę przez ten wasz komunikator do rozmow to nie dość że jak czekałam na odpowiedź to mnie wywalało to przy każdej próbie załatwienia sprawy kto inny siedział i od nowa tłumaczyłam i tak cały dzień !
    A jak człowiek nie zapłaci to wyłączają odrazu i wiedza jak i kiedy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Next Post

Coś poszło nie tak. Awaria Polsat Box Go.

Od przynajmniej godziny 21:20, 12 kwietnia 2022 roku jest problem z korzystania z usługi Polsat Box Go. Jeśli operator zechce wystosować jakiś komunikat (choć nie sądzę, aby się to stało), to Was o tym poinformuję. Obecnie wyświetla się na ekranie mojego tabletu, telefonu i komputera identyczny komunikat: Podobny komunikat zapewne […]